Felles skravle 2015

Ha ha I see! Vi hadde begge en del hår, så det er ikke så overraskende at hu her har fått det også :) Noen mister det jo etterhvert, men håper hun beholder det. Ellers blir hun pinlig lik faren sin :P
Da er det ikke så rart :D er vel mest bak og på sidene de mister tror jeg :p Der de ligger og gnur!

Kommer til å kikke neddi der ganske fort jeg også :p så nysgjerrig vett
Jeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt før :P men når jeg så hvordan det så ut etter to uker så kjenner jeg det var like greit å ikke se før :P

Jeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt før :P men når jeg så hvordan det så ut etter to uker så kjenner jeg det var like greit å ikke se før :P
Nå må jeg sett etter fødsel :p klarer ikke å la være

Jeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt før :p men når jeg så hvordan det så ut etter to uker så kjenner jeg det var like greit å ikke se før :p
Uff... Var det så galt. :/ Måtte du sy?

Taaaakk :D Er jo bare litt stolt såklart ^^
Det skjønner jeg, og det har du all grunn til å være :D :D Er det ikke rart å tenke på at det var ho som lå i magen din i 9 mnd? sprøtt :D

Det har jeg vært i dag også... Og egentlig resten av uka. Håper på litt futt i rumpa i morgen:p

Jeg har vært sånn lenge. Haha.. Tiltaksløs og sliten. Jeg skylder på været (og prøvinga).

Back
Topp