Aw, takkHerregud, noe så vakkert ♡♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aw, takkHerregud, noe så vakkert ♡♡♡
Hæ hva vakkert? La ho ut bilde av lille snuppa? Jeg vil seee <3 <3Herregud, noe så vakkert ♡♡♡
Ha ha takk, jeg skal knipe!Jeg skal be for deg og hufsa di![]()
Ha ha takk, jeg skal knipe!Jeg skal be for deg og hufsa di![]()
Da er det ikke så rartHa ha I see! Vi hadde begge en del hår, så det er ikke så overraskende at hu her har fått det ogsåNoen mister det jo etterhvert, men håper hun beholder det. Ellers blir hun pinlig lik faren sin
![]()
Jeg ogAw, takkGleder meg til å se deres små! ♡
Næmen så nydeligMørk! Enda vi er blonde begge toMen vi hadde mørkt babyhår begge to også
![]()
Jeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt førKommer til å kikke neddi der ganske fort jeg ogsåså nysgjerrig vett
Jeg ogsååå!Jeg og![]()
Denne knipinga ja... er ikke så god på det gittHa ha takk, jeg skal knipe!
TaaaakkNæmen så nydelig![]()
![]()
Nå må jeg sett etter fødselJeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt førmen når jeg så hvordan det så ut etter to uker så kjenner jeg det var like greit å ikke se før
![]()
Uff... Var det så galt. :/ Måtte du sy?Jeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt førmen når jeg så hvordan det så ut etter to uker så kjenner jeg det var like greit å ikke se før
![]()
Tror ikke jeg tør jeg!Nå må jeg sett etter fødselklarer ikke å la være
Skjønner godt du er stolt over hunTaaaakkEr jo bare litt stolt såklart ^^
Off ikke nevn det en gangDenne knipinga ja... er ikke så god på det gitt
Det har du all grunn tilTaaaakkEr jo bare litt stolt såklart ^^
Det skjønner jeg, og det har du all grunn til å væreTaaaakkEr jo bare litt stolt såklart ^^
Det har jeg vært i dag også... Og egentlig resten av uka. Håper på litt futt i rumpa i morgen![]()
Kniping? Hæ? Må vi knipeOff ikke nevn det en gang