Felles skravle 2015

Jeg er så heldig at mamma har spart på den tripp-trapp-stolen jeg selv hadde som liten, så vi slipper å kjøpe ny :)
Det er deilig da :D Alt man kan spare litt penger på!

Jeg er så heldig at mamma har spart på den tripp-trapp-stolen jeg selv hadde som liten, så vi slipper å kjøpe ny :)

Foreldrene mine har også spart på tripp-trapp-stolene, men det er barnebarn-stoler altså, så den kan jeg se lenge etter. :p

Vi har den jeg hadde som liten. Vi har en ny også. Men vi prøver jo på tredjemann.

Hjelpes som dere skravler i kveld :D Stas!

Foreldrene mine har også spart på tripp-trapp-stolene, men det er barnebarn-stoler altså, så den kan jeg se lenge etter. :p

Mine endte med å gi en til meg, en til min bror, og kjøpe to på finn.no selv til barnebarna...

Jeg har symaskin, men kan ikke egentlig sy.

Det er ikke vanskelig å sy sjal. Det er jo egentlig mest å klippe, og så skal du sy kantene så det ikke rakner.

Vi skal kjøpe ny nå i morgen så jeg får på new born seat'n jeg har kjøpt. Passet ikke på den gamle jeg arvet.. Er salg på barnas hus etter klokka 18 i morgen, da koster hvit stol 999kr

Haha, disse besteforeldrene! De får heller kjøpe en egen stol å ha der :P

Det er vanskeligere å sy Mei Tai, så det blir prosjekt over lengre tid, men det har jeg veldig lyst til å sy - så jeg kan få akkurat sånn som jeg vil ha. Ligger heldigvis mange trinn-for-trinn-instruksjoner på nettet. Det er jo et annet forum med mye informasjon om slikt, men det skal jeg ikke reklamere for, men Google oppskrifter så finner dere om dere vil sy selv. :)

Vi skal kjøpe ny nå i morgen så jeg får på new born seat'n jeg har kjøpt. Passet ikke på den gamle jeg arvet.. Er salg på barnas hus etter klokka 18 i morgen, da koster hvit stol 999kr
Jeg har kjøpt stol ny, men får låne newborn seat. Et litt eldre. Tror du det passer? Eller har de gjort om på stol og sete? Skal inneom barnas hus i morgen jeg også. Tilbud på newborn seat også ;)

Det er ikke vanskelig å sy sjal. Det er jo egentlig mest å klippe, og så skal du sy kantene så det ikke rakner.

Også handler det om rett stoff da i hovedsak. Elastisk eller fast, og da FAST eller EASTISK i rett retning så det ikke siger.

Men avansert er det ikke nei.

Jeg kjøpte sjal da, det kostet meg ikke så mye heller. JEg har altså elastisk sjal

Meitai sydde jeg selv i stoff fra ikea (fast som bare det, og egnet til meitai, selvsagt ikke egnet til sjal da)

Har vel ammet i den også, når jeg tenker meg om

Jeg tror det skal gå an å få adapter så du kan sette den på de gamle stolene (mener da at jeg har en venninne som gjorde det på sin barndoms-stol).

Back
Topp