Felles skravle 2015

Så teorien kan svigerfar dukke opp i morgen i det du kommer hjem fra jobb?

I teo-teo-teorien kan kan strengt tatt ringe på når som helst, men så slem er ikke min mann at han ikke varsler.

Men han kan komme onsdag kveld ja. eller torsdag en eller annen gang.

Jeg får snakke med mannen i morgen. I kveld er han ikke hjemme før om tre timer, og da sover jeg og husker neppe spørre om jeg i det hele tatt merker at han kommer

Tja. Ja, men det er altfor kjedelig til at jeg klarer å huske det før jeg begynner. :p
Hihi det er ganska sant :P Så når jeg får rydda ting bort, klarer jeg å slappe av mye bedre. Men sånn ifh til vasking og slikt, er jeg VELDIG flink til å utsette :P

Hvit. Er et mønster jeg fant på. Strikker rettstrikk 6 omganger, så en rille. Rettstrikket 6 omganger så en rille :) Nå er jeg på siste nøste :D

Farge da?

Ja, jeg brukte også bare mild vanlig såpe. Koker uten såpe da, men da er den ferdig såpevasket først.

Jeg bruker parfymefri underlivssåpe. Er det godt nok til å vaske meg der nede, er det greit nok til å vaske den som skal inni, tenker jeg.

Jepp, denne gangen er det tre premier (stelleveske, tripptrapp, vognpose) som trekkes blandt topp 30 (som må h over 1200, men det har vel flere enn 30 allerede?) og selvsagt en del annet på topp100, og DIT kommer du deg om du vil, det er bare et par hundre det (208 har sisteplassen)

Edit: Nei, det er bare 28 som har 1200 enda
Jaaa vil ha stelleveska jeg :D

Animal planet funker for meg
Jeg ser også på Animal Planet, men på opptak. Er noen menn som drar inn i et sjimpansereservat, og plutselig begynner sjimpansene å angripe dem. Er sånne historier fra virkeligheten. Utrolig spennende!

Den skal du få for min del, tror jeg
Takk :D Det andre har jeg allerede handlet inn, men sier ikke nei takk til noe av det heller. Mye fint denne mnd også, som alltid!

Jeg ser også på Animal Planet, men på opptak. Er noen menn som drar inn i et sjimpansereservat, og plutselig begynner sjimpansene å angripe dem. Er sånne historier fra virkeligheten. Utrolig spennende!
Oii.. Sånne ting er kjempe spennende!

Jepp, etter første gangs bruk.

Den var vasket, den var på badet, vi fikk besøk, jeg hurtigryddet, og la den på en "lur" plass.
Ahh fort gjort!

Hihi det er ganska sant :p Så når jeg får rydda ting bort, klarer jeg å slappe av mye bedre. Men sånn ifh til vasking og slikt, er jeg VELDIG flink til å utsette :p

Ja, men kjøkkenbenken er egentlig ganske ryddig, det er bare et lite tårn i vasken, og så må jeg ut med søpla og så står det noen gryter på komfyren. Og så må jeg tømme oppvaskmaskinen før jeg setter inn det skitne. Tilsammen tar det tid, men ja. Det vil ikke se så veldig annerledes ut, ergo ikke store motivasjonen. :p

Jeg bruker parfymefri underlivssåpe. Er det godt nok til å vaske meg der nede, er det greit nok til å vaske den som skal inni, tenker jeg.

Ja, da tenker vi likt. :)

Ja, men kjøkkenbenken er egentlig ganske ryddig, det er bare et lite tårn i vasken, og så må jeg ut med søpla og så står det noen gryter på komfyren. Og så må jeg tømme oppvaskmaskinen før jeg setter inn det skitne. Tilsammen tar det tid, men ja. Det vil ikke se så veldig annerledes ut, ergo ikke store motivasjonen. :p
Hihi jeg skjønner deg veldig godt :P

Back
Topp