Felles skravle 2015

Jeg vasker den hver dag gjennom syklusen, og så koker jeg den før jeg legger den bort. Det var gjengs anbefaling i den tråden hvor jeg ble inspirert til å prøve den første gang. Så jeg kjøpte både menskopp og en liten IKEA-gryte. :p
Jeg gjorde det samme som deg. Men den der spesialsåpen kjøpte jeg ikke, holdt med vanlig håndsåpe.

Og jeg er her med deg. Da blir det liv!

Bra, for jeg trenger innlegg siden 29. plassen har skravlet en del i det siste. Hmm.. Forspranget til 31. plassen har vært jevnt, men det er litt skummelt å ha litt for mange som ligger helt jevnt nedover, det var bedre da det var større gap ned til 29. plassen. :)

Det hørtes lurt ut :D Jeg får besøk i helgen. Så må bruke torsdagen på å shine opp litt her :D
Torsdag er egentlig en perfekt ryddedag. Da er det ryddig når man kommer hjem fra jobb og er sliten på fredagen. Utrolig deilig å slippe å tenke på at man må rydde da.

Jeg må også rydde litt før vi legger oss. Får besøk av to venninner rett etter jobb i morgen, og da er det greit om det allerede ser bra ut her.

Vi får visst svigerfar på besøk i løpet av uka. før torsdag klokka sju (da er han booket som barnevakt, nemlig) men NÅR han kommer og hvor lenge han blir, se DET har ikke min mann informert meg om enda.

Og han er altså slett ikke hjemme, og ikke tilsnakkelig. Men jeg må kjøre ham på jobb i morgen, så da får jeg prate med ham (han satte igjen bilen på jobb siden de skulle til byen og spise middag og han ikke regner med å kunne kjøre hjem.)

Bra, for jeg trenger innlegg siden 29. plassen har skravlet en del i det siste. Hmm.. Forspranget til 31. plassen har vært jevnt, men det er litt skummelt å ha litt for mange som ligger helt jevnt nedover, det var bedre da det var større gap ned til 29. plassen. :)
Er det premietrekning blant topp 30? Har ikke helt fulgt med denne mnd, så er ikke med i skravlekonkurransen. Er ikke engang på topp 100 :o

Farge? Type? Mønster?
Hvit. Er et mønster jeg fant på. Strikker rettstrikk 6 omganger, så en rille. Rettstrikket 6 omganger så en rille :) Nå er jeg på siste nøste :D

Torsdag er egentlig en perfekt ryddedag. Da er det ryddig når man kommer hjem fra jobb og er sliten på fredagen. Utrolig deilig å slippe å tenke på at man må rydde da.
Jepp! Veldig :D MEN jeg har fri på fredag. Enda deiligere. Men besøket kommer tidlig, så greit å ha ryddet huset før det :D

Vi får visst svigerfar på besøk i løpet av uka. før torsdag klokka sju (da er han booket som barnevakt, nemlig) men NÅR han kommer og hvor lenge han blir, se DET har ikke min mann informert meg om enda.

Og han er altså slett ikke hjemme, og ikke tilsnakkelig. Men jeg må kjøre ham på jobb i morgen, så da får jeg prate med ham (han satte igjen bilen på jobb siden de skulle til byen og spise middag og han ikke regner med å kunne kjøre hjem.)
Så teorien kan svigerfar dukke opp i morgen i det du kommer hjem fra jobb?

Er det premietrekning blant topp 30? Har ikke helt fulgt med denne mnd, så er ikke med i skravlekonkurransen. Er ikke engang på topp 100 :eek:
Jepp, blant topp 30, og de som har over 1200. Spennende. 3 ekstra premier

Ryddig er kjedelig, men SÅ deilig når det er gjort :D

Tja. Ja, men det er altfor kjedelig til at jeg klarer å huske det før jeg begynner. :p

Er det premietrekning blant topp 30? Har ikke helt fulgt med denne mnd, så er ikke med i skravlekonkurransen. Er ikke engang på topp 100 :eek:

Jepp, denne gangen er det tre premier (stelleveske, tripptrapp, vognpose) som trekkes blandt topp 30 (som må h over 1200, men det har vel flere enn 30 allerede?) og selvsagt en del annet på topp100, og DIT kommer du deg om du vil, det er bare et par hundre det (208 har sisteplassen)

Edit: Nei, det er bare 28 som har 1200 enda

Jeg må også rydde litt før vi legger oss. Får besøk av to venninner rett etter jobb i morgen, og da er det greit om det allerede ser bra ut her.

Ja, da er det lurt å rydde på forhånd. Jeg må rydde mye mer på torsdag, for vi skal ha gjester fra fredag til lørdag.

Jeg gjorde det samme som deg. Men den der spesialsåpen kjøpte jeg ikke, holdt med vanlig håndsåpe.

Ja, jeg brukte også bare mild vanlig såpe. Koker uten såpe da, men da er den ferdig såpevasket først.

Back
Topp