Felles skravle 2015

Ja, men kjøkkenbenken er egentlig ganske ryddig, det er bare et lite tårn i vasken, og så må jeg ut med søpla og så står det noen gryter på komfyren. Og så må jeg tømme oppvaskmaskinen før jeg setter inn det skitne. Tilsammen tar det tid, men ja. Det vil ikke se så veldig annerledes ut, ergo ikke store motivasjonen. :p

Åjo, en tom og ren kjøkkenvask ser absolutt annerledes ut enn en med oppvask i

Hihi jeg skjønner deg veldig godt :p

Ja, og så burde jeg kaste noe gammel mat i kjøleskapet - ta et lite raid. Det er DRITKJEDELIG! Men det er lurt, før det begynner å lukte. Jeg bare hater å lete rundt i kjøleskapet. Jeg er for lite organisatorisk for tiden, hadde mye bedre system før. Jeg er egentlig blitt litt distré av å være langtidsprøver tror jeg.

Ja nå som mannen er hjemme fra jobb så får jeg i meg litt mat ^^ Må skaffe meg et sjal jeg kan amme i tror jeg :P Noen tips?

Åjo, en tom og ren kjøkkenvask ser absolutt annerledes ut enn en med oppvask i

Joda, det gjør det, men ikke nok til at jeg spretter opp med liv og lyst og tar i et tak. :p

Jeg vil gjerne ha tripp-trapp-stolen eller vognposen. :)
Jeg er så heldig at mamma har spart på den tripp-trapp-stolen jeg selv hadde som liten, så vi slipper å kjøpe ny :)

Ja nå som mannen er hjemme fra jobb så får jeg i meg litt mat ^^ Må skaffe meg et sjal jeg kan amme i tror jeg :p Noen tips?
Mat må du ha :D Tenker du på ammesjal? Har ikke kjøpt det, og vet ikke hva folk anbefaler :P :D

Ja nå som mannen er hjemme fra jobb så får jeg i meg litt mat ^^ Må skaffe meg et sjal jeg kan amme i tror jeg :p Noen tips?

Det er veldig lurt. :) Det er vel litt smak og behag. Jeg tenker å sy meg ett selv jeg.

Det VAR egentlig to ord, bare at mellomromstasten ikke er helt optimal....

Back
Topp