Molly
Med lille spira i magen <3
Det er deilig daJeg er så heldig at mamma har spart på den tripp-trapp-stolen jeg selv hadde som liten, så vi slipper å kjøpe ny![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er deilig daJeg er så heldig at mamma har spart på den tripp-trapp-stolen jeg selv hadde som liten, så vi slipper å kjøpe ny![]()
Jeg er så heldig at mamma har spart på den tripp-trapp-stolen jeg selv hadde som liten, så vi slipper å kjøpe ny![]()
Jeg har symaskin, men kan ikke egentlig sy.Det er veldig lurt.Det er vel litt smak og behag. Jeg tenker å sy meg ett selv jeg.
Jeg er så heldig at mamma har spart på den tripp-trapp-stolen jeg selv hadde som liten, så vi slipper å kjøpe ny![]()
så fint
De andre 27 kommer ikke til å ha innvendinger så lenge vi er enige![]()
Er du flink til å sy?Det er veldig lurt.Det er vel litt smak og behag. Jeg tenker å sy meg ett selv jeg.
Foreldrene mine har også spart på tripp-trapp-stolene, men det er barnebarn-stoler altså, så den kan jeg se lenge etter.![]()
Jeg har symaskin, men kan ikke egentlig sy.
er et ammesjal?Mat må du haTenker du på ammesjal? Har ikke kjøpt det, og vet ikke hva folk anbefaler
![]()
![]()
Kanskje noe slikt?http://www.morsmelka.no/products/bebe-au-lait-ammesjalJa nå som mannen er hjemme fra jobb så får jeg i meg litt mat ^^ Må skaffe meg et sjal jeg kan amme i tror jegNoen tips?
Vi skal kjøpe ny nå i morgen så jeg får på new born seat'n jeg har kjøpt. Passet ikke på den gamle jeg arvet.. Er salg på barnas hus etter klokka 18 i morgen, da koster hvit stol 999krForeldrene mine har også spart på tripp-trapp-stolene, men det er barnebarn-stoler altså, så den kan jeg se lenge etter.![]()
http://www.morsmelka.no/products/bebe-au-lait-ammesjal Sånn f.eks. Jeg tenker ikke å kjøpe selv tror jeg. Men jeg får seHva
er et ammesjal?
Jeg har ammet mye i elastisk sjal da!
Haha, disse besteforeldrene! De får heller kjøpe en egen stol å ha derForeldrene mine har også spart på tripp-trapp-stolene, men det er barnebarn-stoler altså, så den kan jeg se lenge etter.![]()
Sant nok. Må kjøpe rett stoff daDet er ikke vanskelig å sy sjal. Det er jo egentlig mest å klippe, og så skal du sy kantene så det ikke rakner.
Jeg har kjøpt stol ny, men får låne newborn seat. Et litt eldre. Tror du det passer? Eller har de gjort om på stol og sete? Skal inneom barnas hus i morgen jeg også. Tilbud på newborn seat ogsåVi skal kjøpe ny nå i morgen så jeg får på new born seat'n jeg har kjøpt. Passet ikke på den gamle jeg arvet.. Er salg på barnas hus etter klokka 18 i morgen, da koster hvit stol 999kr
Det er ikke vanskelig å sy sjal. Det er jo egentlig mest å klippe, og så skal du sy kantene så det ikke rakner.
Vi skal kjøpe ny nå i morgen så jeg får på new born seat'n jeg har kjøpt. Passet ikke på den gamle jeg arvet.. Er salg på barnas hus etter klokka 18 i morgen, da koster hvit stol 999kr