Felles skravle 2015

Ja, forstår jo det. Bare kjedelig med all jubelen for festeblødning.

Mhmmm... det har etterhvert blitt mindre av det, begynner å bli noen som har vært sammen med meg i ikm gruppe før, liksom. (Jeg har jo en tendens til å bytte folk hver gang, siden de fleste andre går på 4 ukers syklus og jeg ikke pleier det) Men jeg kommer jo tilbake til "folka mine" etterhvert.

Jeg er upraktisk kald. Alltid :p Så i barnehagen på jobb blir det litt sånn "nå må du ta på deg genser, for nå fryser jeg" :p

Den tar jeg på ungene mine

"nei, du MÅ ha på deg jakke i dag, mamma fryser"

JEG fryser alltid...

Klarer ikke å lese om du er ironisk eller ikke. Er for trøtt. Hjernen går så tregt

Sara er veldig ironisk her. Sara er fornuftig til tusen, alt som virker som noe annet vil være ironi.

Da må du sove litt.

Også må man ta til seg at læreren engang fastslo at ironi, det kan jeg ikke utrykke skriftlig. Jeg har ellers toppkarakterer i norsk, men dette kan jeg ikke.
He he he ironi ER vanskelig å uttrykke skriftlig. Må bare se ferdig idol! Også er det sikkert noen som skal henge litt i puppen før jeg får sove, og jeg sikter ikke til mannen.

Mannen min, er praktisk varm.

siden jeg er så upraktisk kald, er det veldig godt å ha en varm mann som kan varme meg.

Mhmmm... det har etterhvert blitt mindre av det, begynner å bli noen som har vært sammen med meg i ikm gruppe før, liksom. (Jeg har jo en tendens til å bytte folk hver gang, siden de fleste andre går på 4 ukers syklus og jeg ikke pleier det) Men jeg kommer jo tilbake til "folka mine" etterhvert.

Nå har du jo flere som kommer samtidig ja, siden du er i rute du og.

Jeg håpet jo for deg det første halve året jeg prøvde, selv om du spottet jeg da. Har lært det nå da.

Den tar jeg på ungene mine

"nei, du MÅ ha på deg jakke i dag, mamma fryser"

JEG fryser alltid...
Ha ha en genser er jo tross alt noe man tar på seg når mamma fryser :P

Sara er veldig ironisk her. Sara er fornuftig til tusen, alt som virker som noe annet vil være ironi.
Ja, men min manglende evne til å klare å utrykke dette fører meg opp i forumproblemer stadig vekk, med folk som ikke kjenner meg, og ikke har deg til å forklare

Derfor må du på terminforum med meg!

Og lage biff welington:

Ha et passe stort kjøtt stykke, og brun det på alle kanter.
Sett det til siden mens du finhakker noe sopp.
Begynn å stek soppen i tørr panne til soppen begynner å svette.
Til sett litt smør, og stek ferdig. Krydr med salt og pepper.
Sett til side.
Rull kjøttet i estragon slik at det har litt på alle sidene (kan skippes)

Legg ut plastfolie, og strimler med bacon oppå.
Smør soppen på baconen, legg kjøttet oppå, og fold bacon med sopp runde kjøttet.
Legg til side.

Kna sammen litt butter deig og kjevl ut.
Legg kjøttet oppå, fold deigen rundt.
Lim deigen sammen med et sammenpisket egg.
Skjær riller på toppen for at den skal kunne klare å slippe ut damp.
Pensl med sammenpisker eggehvite.
Sett i kjøleskap

Sett ovnen på 230 grader men stekeplate i ovnen.
Når ovnen er varm legger du bakepapir på stekeplaten og legger kjøttet på med steketermometer i.
Etter 10 minutter setter du varmen ned til 160 grader.
Når termometeret når 54 grader er det ferdig.

La kjøttet hvile i 10-15 minutter før du deler opp.

NB: Siden kjernetemperaturen er under 70 grader må kjøttet fryses først dersom man er gravid, og man må være nøye med bruningen av kjøttet først

Kor stor kjøttstykke? Type vanleg biff eller større stykke?

siden jeg er så upraktisk kald, er det veldig godt å ha en varm mann som kan varme meg.

Jeg varmer meg ofte på mannen. Særlig tærne. Det er bare at varm hånd mot varm hånd blir bare klamt for meg. :p

Nå har du jo flere som kommer samtidig ja, siden du er i rute du og.

Jeg håpet jo for deg det første halve året jeg prøvde, selv om du spottet jeg da. Har lært det nå da.

Du lærte.

Jeg har jo tross alt ganske mange års erfaring med min kropp, så jeg vet hvordan dette fungerer for meg. Jeg spotter før mens når jeg ikke er gravid.

Samme her :) Veldig god kombinasjon!

Ja, men min manglende evne til å klare å utrykke dette fører meg opp i forumproblemer stadig vekk, med folk som ikke kjenner meg, og ikke har deg til å forklare

Derfor må du på terminforum med meg!
He he he men skriftlig ironi er vanskelig!

Jeg er upraktisk kald. Alltid :p Så i barnehagen på jobb blir det litt sånn "nå må du ta på deg genser, for nå fryser jeg" :p

Jeg fryser sjelden. Veldig varm person. Bare tærne under dyna på vinteren. Fordi vi har åpent vindu. Så da blir det ullsokker.

Back
Topp