Felles skravle 2015

Satser på det! venter på å få time på sykhuset for å få bekreftet at det ligger bra an denne gangen.
Spennende. Kan tenke meg dere er spente

Ja er en sånn vi fiser rundt i om sommeren :p Lillemor fikk en mini willys på sykehuset :p
så søtt!!!!! :D :D

Vesla vår fikk fjernstyrt traktor med henger til bursdagen :P

Humøret til min bedre halvdel er nok ganske mange hakk under null, ettersom Brann taper kampen de slett ikke måtte tape, og kommer til å rykke rett ned i år etter en begrederlig sesong.
He he fotball ja.. Godt vi ikke følger med på det :P

har du vurderert bæresjal eller annet bæretøy?
Jeg har ergobaby, har bare ikke tatt den i bruk enda. Vurderer å kjøpe sjal også, men syns det blir litt dobbelt opp når jeg har ergobaby med nyfødtinnlegg.. Liker gidt godt hvordan de ligger i sjal da

Bæresjal eller noe sånn er gull.

Og for min del, samsoving, da kan jeg amme i halvsøvne.
Jeg sovner helt når jeg ammer om natta liggende, og det gjør lillemor også :P Hun sovner iløpet av et par minutter og får ikke i seg det hun skal ha. Så jeg må sitte om natta og holde oss begge våkne.

Jeg har ergobaby, har bare ikke tatt den i bruk enda. Vurderer å kjøpe sjal også, men syns det blir litt dobbelt opp når jeg har ergobaby med nyfødtinnlegg.. Liker gidt godt hvordan de ligger i sjal da
jeg brukte sjal da Vesla var nyfødt! Helt fantastisk! De sitter som støpt og veldig tett inntil.
Tok mei-tai i bruk når hun var litt større.

Jeg elsker, elsker, elsker mitt elastiske sjal.

Jeg har ikke ergobaby da, jeg har en meitai men får ikke til å bære baby i den, rett og slett får ikke ungene til å sitte rett med beina. I sjal hadde de det fint, og i meitai når de ble store nok til å ha beina ut/for tunge for sjalet.

Jeg elsker fleksibiliteten i bæretæyet mitt, jeg elsker at jeg kan bare vrikke og vri litt, løse litt og senke babyen, og amme mens jeg går på kiwi og handler absolutt helt uten at noen ser det.

så søtt!!!!! :D :D

Vesla vår fikk fjernstyrt traktor med henger til bursdagen :P
Ha ha ^^ Mannen snakker om å kjøpe grillen til en willys og henge på veggen på rommet hennes.. Kan bruke den som bilderamme sier han! Skeptisk sier jeg..

Back
Topp