Felles skravle 2015

Savnet deg også ^^ Godt du fant veien inn hit! :D
ja... kan nesten ikke tro det.. samme mnd som jeg skulle hatt termin så sitter det.
Håper bare spira ligger på riktig sted denne gangen!

Det er ein del ned til 31. ja. Det er jo ganske greitt :) Men eg var oppe på 22.-23.sist eg fulgte med.. Hehe. Men ser det er jevnt oppover :) Ikkje veldig bekymra heilt enno...

Ja, du har gått ned, men det er en del oppdateringer siden du gikk litt ned. Men du ligger fortsatt i "puljen vår" hvor det er veldig jevnt med antall innlegg. Og det er viktigere å se hva 31. plassen gjør.

Ja. Må jo være det. Alle "oss" ligger for øyeblikket helt trygt på listen, selv om mange av "oss" har pause fra skravlingen nå. Det spiller jo ingen rolle hvilken plass man har på topp 30. :p

Du er jo egentlig bedre med tall enn meg da. ;)

Ja, jeg er egentlig god på tall, og det er muligens derfor jeg ikke stresser det minste med de 1200, de vet jeg kommer uten at jeg styrer med det, jeg bare passer på å holde meg rundt 25 plass og det siktet jeg meg inn på på et slikt tidspunkt at det nå er ganske trygt

*gjespe*

Mest lyst å legge meg tidlig

Dette er dog litt vel tidlig...
He he ja det er vel det. Har vært trøtt siden 18 jeg.. Bahh

Ja, du har gått ned, men det er en del oppdateringer siden du gikk litt ned. Men du ligger fortsatt i "puljen vår" hvor det er veldig jevnt med antall innlegg. Og det er viktigere å se hva 31. plassen gjør.
Sant sant!:-) Veldig kjekt at du holde styr på oss :D Du er flink!

Ja. Må jo være det. Alle "oss" ligger for øyeblikket helt trygt på listen, selv om mange av "oss" har pause fra skravlingen nå. Det spiller jo ingen rolle hvilken plass man har på topp 30. :p

Du er jo egentlig bedre med tall enn meg da. ;)
Pause?! Hvordan skal jeg få dratt meg oppover da? :P godt dere er her iallefall!

Ja, jeg er egentlig god på tall, og det er muligens derfor jeg ikke stresser det minste med de 1200, de vet jeg kommer uten at jeg styrer med det, jeg bare passer på å holde meg rundt 25 plass og det siktet jeg meg inn på på et slikt tidspunkt at det nå er ganske trygt

Ja, og nå er det egentlig greit helt til 27. plass for tiden. For det er et skikkelig hopp derfra og de siste plassene.

Nja. Du har vel heller hentet deg litt inn igjen? Du var jo nedom 40. plass rett etter fødselen. ;)
Ja, men jeg lå færre innlegg under 30.plass ved forrige update tror jeg? Klatrer vel oppover sakte men sikkert håper jeg :)

Pause?! Hvordan skal jeg få dratt meg oppover da? :p godt dere er her iallefall!

Tja. Twinkle er jo på besøk hos Molly, så de har ikke skrevet ett eneste innlegg på en stund nå. BV pause. Og Kengu og Lovebelly har roet ned. De ligger jo veldig trygt an (sannsynligvis er de vel garantert plass snart allerede).

Vi som ligger under 20. plass derimot må nok skravle en del fremover for å holde oss på plassen vår.

han er syk i hodet sitt.. han har kjøpt seg militær jeep nå...
Aw, det er sånn mannen har <3 Willys jeep? Men de har en Ford tror jeg?

Back
Topp