Æsj jeg har falt litt bakpå ser jeg. Ja ja
Nja. Du har vel heller hentet deg litt inn igjen? Du var jo nedom 40. plass rett etter fødselen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj jeg har falt litt bakpå ser jeg. Ja ja
ja... kan nesten ikke tro det.. samme mnd som jeg skulle hatt termin så sitter det.Savnet deg også ^^ Godt du fant veien inn hit!![]()
Ha ha jaLitt teit rekkefølge bare.![]()
Idol her og! Litt skuffa over "Den finaste eg veit".. Er jo sååå fin song, men han var ikkje heilt det samme som Hellbillies...Ja her går det i Idol, hva skjer hos dere? ^^
Skravler ikke nok!skravlehøna!
han er syk i hodet sitt.. han har kjøpt seg militær jeep nå...Ha ha "oooh look at that! Ooh look at THAT!! LOOK at that!!"![]()
Det er ein del ned til 31. ja. Det er jo ganske greittMen eg var oppe på 22.-23.sist eg fulgte med.. Hehe. Men ser det er jevnt oppover
Ikkje veldig bekymra heilt enno...
Ja. Må jo være det. Alle "oss" ligger for øyeblikket helt trygt på listen, selv om mange av "oss" har pause fra skravlingen nå. Det spiller jo ingen rolle hvilken plass man har på topp 30.
Du er jo egentlig bedre med tall enn meg da.![]()
da må du gire opp tastinga!!Skravler ikke nok!![]()
He he ja det er vel det. Har vært trøtt siden 18 jeg.. Bahh*gjespe*
Mest lyst å legge meg tidlig
Dette er dog litt vel tidlig...
Sant sant!Ja, du har gått ned, men det er en del oppdateringer siden du gikk litt ned. Men du ligger fortsatt i "puljen vår" hvor det er veldig jevnt med antall innlegg. Og det er viktigere å se hva 31. plassen gjør.
Ha ha jaBut but det ble mat til slutt
![]()
Pause?! Hvordan skal jeg få dratt meg oppover da?Ja. Må jo være det. Alle "oss" ligger for øyeblikket helt trygt på listen, selv om mange av "oss" har pause fra skravlingen nå. Det spiller jo ingen rolle hvilken plass man har på topp 30.![]()
Du er jo egentlig bedre med tall enn meg da.![]()
Ja, jeg er egentlig god på tall, og det er muligens derfor jeg ikke stresser det minste med de 1200, de vet jeg kommer uten at jeg styrer med det, jeg bare passer på å holde meg rundt 25 plass og det siktet jeg meg inn på på et slikt tidspunkt at det nå er ganske trygt
Ja, men jeg lå færre innlegg under 30.plass ved forrige update tror jeg? Klatrer vel oppover sakte men sikkert håper jegNja. Du har vel heller hentet deg litt inn igjen? Du var jo nedom 40. plass rett etter fødselen.![]()
Ja jeg får prøve mellom amming og soving!da må du gire opp tastinga!!
Pause?! Hvordan skal jeg få dratt meg oppover da?godt dere er her iallefall!
Likte jesper bedre enn Thomas....Idol her og! Litt skuffa over "Den finaste eg veit".. Er jo sååå fin song, men han var ikkje heilt det samme som Hellbillies...
til og med jeg puster deg i nakken nå.. å jeg har nesten ikke hvert på denne mnd, hahahahaPause?! Hvordan skal jeg få dratt meg oppover da?godt dere er her iallefall!
Aw, det er sånn mannen har <3 Willys jeep? Men de har en Ford tror jeg?han er syk i hodet sitt.. han har kjøpt seg militær jeep nå...