Spennende. Kan tenke meg dere er spenteSatser på det! venter på å få time på sykhuset for å få bekreftet at det ligger bra an denne gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende. Kan tenke meg dere er spenteSatser på det! venter på å få time på sykhuset for å få bekreftet at det ligger bra an denne gangen.
har du vurderert bæresjal eller annet bæretøy?
så søtt!!!!!Ja er en sånn vi fiser rundt i om sommerenLillemor fikk en mini willys på sykehuset
![]()
Ha ha men du er dpo!Men du har nettopp fått en baby, det har ikke jeg
du har sykt stål kontroll![]()
ja.. hvertfall jeg.. mannen tror jeg er litt sånn!Spennende. Kan tenke meg dere er spente
Ha ha men du er dpo!![]()
går litt fort i svingene her noen ganger.Stålkontroll ja, det har hun.
(stål kontroll derimot, aner jeg ikke hva er)
Snart tom for strøm!hehe kom igjen... beveg fingrene raskere!!!!!!!!
Nesten skummelt vettu....du har sykt stål kontroll![]()
da må du finne laderen!Snart tom for strøm!![]()
hehehehe jaNesten skummelt vettu....
He he fotball ja.. Godt vi ikke følger med på detHumøret til min bedre halvdel er nok ganske mange hakk under null, ettersom Brann taper kampen de slett ikke måtte tape, og kommer til å rykke rett ned i år etter en begrederlig sesong.
Nett tv, må få med meg masterchef episodeneJa her går det i Idol, hva skjer hos dere? ^^
Jeg har ergobaby, har bare ikke tatt den i bruk enda. Vurderer å kjøpe sjal også, men syns det blir litt dobbelt opp når jeg har ergobaby med nyfødtinnlegg.. Liker gidt godt hvordan de ligger i sjal dahar du vurderert bæresjal eller annet bæretøy?
He he fotball ja.. Godt vi ikke følger med på det![]()
Jeg sovner helt når jeg ammer om natta liggende, og det gjør lillemor ogsåBæresjal eller noe sånn er gull.
Og for min del, samsoving, da kan jeg amme i halvsøvne.
jeg brukte sjal da Vesla var nyfødt! Helt fantastisk! De sitter som støpt og veldig tett inntil.Jeg har ergobaby, har bare ikke tatt den i bruk enda. Vurderer å kjøpe sjal også, men syns det blir litt dobbelt opp når jeg har ergobaby med nyfødtinnlegg.. Liker gidt godt hvordan de ligger i sjal da
Jeg har ergobaby, har bare ikke tatt den i bruk enda. Vurderer å kjøpe sjal også, men syns det blir litt dobbelt opp når jeg har ergobaby med nyfødtinnlegg.. Liker gidt godt hvordan de ligger i sjal da
Ha ha ^^ Mannen snakker om å kjøpe grillen til en willys og henge på veggen på rommet hennes.. Kan bruke den som bilderamme sier han! Skeptisk sier jeg..så søtt!!!!!![]()
![]()
Vesla vår fikk fjernstyrt traktor med henger til bursdagen![]()