Veldig! Også så glade som de ble! <3Her og. Spennende med helt nytt hus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig! Også så glade som de ble! <3Her og. Spennende med helt nytt hus!
Må vel kanskje skifte kanal.Ja, i kveld bygger han et nytt hus liksågreit
Oh stygg sak. Her regner det5 cm snø ute, og mer faller ned fra himmelen.
Ligger også snø på veien.
Sommerdekk på bilen.
Hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb i morgen tidlig?
He he det huset som var der var helt ubrukelig, bare råte og mus, rotter, maur, flaggermus og biller.. Stakkars folk.Må vel kanskje skifte kanal.![]()
Nei æsj å der har de bodd? Har sett det på reklamen at de setter fyr på ett.He he det huset som var der var helt ubrukelig, bare råte og mus, rotter, maur, flaggermus og biller.. Stakkars folk.
Håper det går over til regn i løpet av natten.Oh stygg sak. Her regner det
Det er jo ikke bare på natten du er våkenHerregud så trøtt jeg er. Tror ikke det blir noe Morgan og Ola Conny på meg i kveld. Om lillemor sovner så blir det kvelden etter sinnasnekker'n. Vondt i hodet. Jeg er ikke skapt for nattevåk![]()
Ja de bodde der :/ fikk 10 dager på seg på å tōmme husetNei æsj å der har de bodd? Har sett det på reklamen at de setter fyr på ett.
Hadde sikkert greid oss greit uten. Men kjekk å ha på morgenen når hun ønsker opp kl 6.
Ja den er også grei.nrk super app på ipad![]()
Har sett barnevernet tatt barna fra familier som har bodd mye bedre enn det der.Ja de bodde der :/ fikk 10 dager på seg på å tōmme huset
Ja, slitsom start på dagen, men ikke så slitsom som å skifte dekk før du drar? for å kjøre på sommerdekk på nysnø er ikke lurt, og absolutt ikke forsvarlig , du har to utenfor og en inni magen å ta hensyn til, de skal ha en mamma!Håper det går over til regn i løpet av natten.
Jeg kan kjøre offentlig transport, men syns buss + tog + t-bane + gå 10 minutter vil være en litt slitsom start på dagen
Skal få mannen til å skifte om på bilen i morgen. Kan jo hjelpe han da....Ja, slitsom start på dagen, men ikke så slitsom som å skifte dekk før du drar? for å kjøre på sommerdekk på nysnø er ikke lurt, og absolutt ikke forsvarlig , du har to utenfor og en inni magen å ta hensyn til, de skal ha en mamma!
Ja, slitsom start på dagen, men ikke så slitsom som å skifte dekk før du drar? for å kjøre på sommerdekk på nysnø er ikke lurt, og absolutt ikke forsvarlig , du har to utenfor og en inni magen å ta hensyn til, de skal ha en mamma!
Skal få mannen til å skifte om på bilen i morgen. Kan jo hjelpe han da....
Her har vi skrapet is i 3 dager nå.Vi har heldigvis ikke fare for snø med det første, og nattefrosten skal gå over i 6 grader og regn, så ingen umiddelbar fare her. Men vinterdekk må vi ha på etterhvert.
Her har vi skrapet is i 3 dager nå.
Ja der har de bodd..Nei æsj å der har de bodd? Har sett det på reklamen at de setter fyr på ett.
Det skjønner jegHåper det går over til regn i løpet av natten.
Jeg kan kjøre offentlig transport, men syns buss + tog + t-bane + gå 10 minutter vil være en litt slitsom start på dagen