Felles skravle 2015

Ungene her også skal fores og legges, men de fores rundt 19, så de må leke litt eller noe etter barnetv kanskje
Frøkna fores kl 18:30 for hun bruker laaaaang tid på maten.
Guttene kommer hjem rundt 19:15 og fores da

Ja, kan vel hende det. :p

Altså, ja, når ungen kommer i tv alder, får mor overdose med barnetv.

Jeg liker barnetv i desember da, DA ser vi sammen og koser oss! Det pleide jeg se før jeg fikk barn også...

God kveld.
Poden hadde med en kompis hjem i dag, nå er han hentet og en ny kompis kom på døren 5 min etterpå..
Jeg er trøtt som alltid..

God kveld.
Poden hadde med en kompis hjem i dag, nå er han hentet og en ny kompis kom på døren 5 min etterpå..
Jeg er trøtt som alltid..

Hehehe... Jeg er trøtt i dag, jeg leste først at det var du som hadde med en kompis hjem, og fikk besøk av en ny når han hadde gått, og lurte på om jeg skulle komme med en tøysete "frekk" kommentar :P

Her setter vi på Disney junior når den på NRK 3 er ferdig. Når det er ferdig er det natta.

Vi har ikke disney junior lenger, det savnes litt, men det var jo en del ting jeg antar eldste har vokst fra han så på da... Det er to år siden vi flyttet, og byttet tv lev og derved ikke har det lenger.

Vi har ikke disney junior lenger, det savnes litt, men det var jo en del ting jeg antar eldste har vokst fra han så på da... Det er to år siden vi flyttet, og byttet tv lev og derved ikke har det lenger.
Hadde sikkert greid oss greit uten. Men kjekk å ha på morgenen når hun ønsker opp kl 6.

God kveld! Hva driver damene med i kveld? :)

5 cm snø ute, og mer faller ned fra himmelen.
Ligger også snø på veien.
Sommerdekk på bilen.

Hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb i morgen tidlig?

Back
Topp