Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei, planer for dagen!God dagen![]()
Skal på jobb veldig snartHeihei, planer for dagen!![]()
Hei på deg. Hvordan er formen?God dagen![]()
Huff. Det er ikke bra. Men jeg lo litt nå.![]()
Det er ikke mer fjell at det sikkert går fint, men det er vel andre steder mot Trøndelag det kan være mer?Ørskogfjellet? Tror ikke der er noe![]()
Vi får se i kveld, men gjorde jo den jobben i går.Løp til mannen og gjør den jobben i stedet. Aksjer!! Woop woop!
Oj, håper du bor langt unna meg da. For jeg er IKKE klar for snø!![]()
Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men jeg bor omtrent midt mellom Oslo og GardermoenDet håper jeg også, snø vil jeg ikke ha enda. Vil vente med å kjifte dekk![]()
Snødde i bunnen av bakken og ved skolen i "sentrum" også...Sånn er det når man bor opp en bratt bakke. Her sludder det bare...
Hehe, men det er fortsatt noen meter over havet i forhold til der jeg borSnødde i bunnen av bakken og ved skolen i "sentrum" også...
SunnmøreNå vet jeg ikke hvor dere bor, men jeg bor omtrent midt mellom Oslo og Gardermoen
Nei, det er for langt sør. Hæmkjølen, mellom vinjeøra og orkanger.Ørskogfjellet? Tror ikke der er noe![]()
Hva skal snekkeren gjøre?Jeg vasker klær og er hos fysio nå. Etterpå kommer snekker. Hipp hurra!
Da bor vi langt unna hverandre, Nordmøre herNå vet jeg ikke hvor dere bor, men jeg bor omtrent midt mellom Oslo og Gardermoen
Tja... snart så...Noen her?
Noen her?
Tja... snart så...![]()