Garasjen er under bygging nå... muren ble støpt i dagEr så glad vi har oppvarmet garasje, og slipper det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Garasjen er under bygging nå... muren ble støpt i dagEr så glad vi har oppvarmet garasje, og slipper det![]()
Trasig greier.... Alle fortjener jo bedre enn det der.Ja der har de bodd..
He he sant. Nå begynte vi å se på gutta da for snuppelupp er våken og sulten og sosialDet er jo ikke bare på natten du er våkendøgnvakt
![]()
Kommer IKKE til å kjøre på vinterføre på sommerdekk, ta det med ro
Det er derfor jeg håper det blir borte i løpet av natten.
Har dekkene på dekkhotell, så får ikke skiftet..
Sitter og ser jeg også... venter på castle. De er jo så domme.He he sant. Nå begynte vi å se på gutta da for snuppelupp er våken og sulten og sosial![]()
Så deilig!Garasjen er under bygging nå... muren ble støpt i dager vel ferdig om ca en uke tenker jeg.
Her har vi skrapet is i 3 dager nå.
Ja, men de kjøpte det frivillig da, syns det var sjarmerende med sine skeivheterTrasig greier.... Alle fortjener jo bedre enn det der.
Er så glad vi har oppvarmet garasje, og slipper det![]()
Ja det er skikkelig godt. Gleder megSå deilig!![]()
Ha ha ja vi flirer godt av dem ^^ Castle kunne jeg tenke meg å begynne å se! Nå skal vi straks begynne på siste sesong The Mentalist <3 Patrick Jane <3 *drool*Sitter og ser jeg også... venter på castle. De er jo så domme.
Ja det er veldig rått i luften. Meldt regn på søndag.2 dager her
Men bare på bilen, veiene er tørre og bare, no problem der. Det er bare en minusgrad også bor vi rett ved et vann så det er rått i lufta.
O jess. . Skjønner hva du mener. Men er også. En spennende seire.Ha ha ja vi flirer godt av dem ^^ Castle kunne jeg tenke meg å begynne å se! Nå skal vi straks begynne på siste sesong The Mentalist <3 Patrick Jane <3 *drool*
Gratulerer så myeNå har jeg 1200 innlegg![]()
Nå har jeg 1200 innlegg![]()
Men blir det ikke i dag så blir det i morgenGratulerer, jeg må ha drøyt 100 til.
Det ER faktisk overkommelig i dag... om jeg teller... gidder jeg? Neppe...
Ja det er veldig rått i luften. Meldt regn på søndag.
Men blir det ikke i dag så blir det i morgen![]()