Felles skravle 2015

Herregud så trøtt jeg er. Tror ikke det blir noe Morgan og Ola Conny på meg i kveld. Om lillemor sovner så blir det kvelden etter sinnasnekker'n. Vondt i hodet. Jeg er ikke skapt for nattevåk :P

Håper det går over til regn i løpet av natten.
Jeg kan kjøre offentlig transport, men syns buss + tog + t-bane + gå 10 minutter vil være en litt slitsom start på dagen
Ja, slitsom start på dagen, men ikke så slitsom som å skifte dekk før du drar? for å kjøre på sommerdekk på nysnø er ikke lurt, og absolutt ikke forsvarlig , du har to utenfor og en inni magen å ta hensyn til, de skal ha en mamma!

Ja, slitsom start på dagen, men ikke så slitsom som å skifte dekk før du drar? for å kjøre på sommerdekk på nysnø er ikke lurt, og absolutt ikke forsvarlig , du har to utenfor og en inni magen å ta hensyn til, de skal ha en mamma!
Skal få mannen til å skifte om på bilen i morgen. Kan jo hjelpe han da....

Kommer IKKE til å kjøre på vinterføre på sommerdekk, ta det med ro :)
Det er derfor jeg håper det blir borte i løpet av natten.
Har dekkene på dekkhotell, så får ikke skiftet..

Skal få mannen til å skifte om på bilen i morgen. Kan jo hjelpe han da....

Vi har heldigvis ikke fare for snø med det første, og nattefrosten skal gå over i 6 grader og regn, så ingen umiddelbar fare her. Men vinterdekk må vi ha på etterhvert.

Back
Topp