Felles skravle 2015

Men nå ble jeg SULTEN!

Hadde vært godt å få laget mat, det er vel på tide. Jeg får vurdere å kalle hjem eldstemann fra kompisbesøk
Hva skal du lage?

Trur på at det er bedre ja :) om jeg kommer over hjemmelaget lår skal jeg smake det! Skal ikke si æsj før man har smakt har mamma lært meg :)

Du får komme på besøk.Vi tørker hvert år.

Mannen prøver å være utspekulert i dag..
Jeg har masse husarbeid jeg bare må få gjort.
Jeg kommer meg i gang, men tar pauser innimellom ved tanke på dette bekkenet mitt.
Men hver gang jeg tar en pause, går mannen inn i det området jeg holder på og gjør andre ting slik at når jeg kommer tilbake står han veldig i veien..
For eksempel, jeg har en liten pause før jeg skal flytte på kjøkkenbordet for å støvsuge og vaske under.
Når jeg kommer ut igjen, står begge tripptrapp mitt på bordet mens mannen holder på å vaske og flytte på setene på dem...

Til slutt får jeg nok og forteller han irritert hva jeg mener om det, og skal han styre og ordne så kan han gjøre det andre steder enn der jeg holder på.

Han ser på meg og så sier han "kjære, du er fryktelig sliten, og det er eneste måten jeg vil klare å få deg til å slappe av og ta lengre pauser på. Av er faring vet jeg du ikke vil høre dersom jeg sier det"

Hva skal du lage?

Har noe strimlet svinekjøtt og noe strimlet oksekjøtt, og er noe usikker på hva jeg gjør med det... steker vel enkelt og greit, ris, salat, saus?

Vi kjøper pinnekjøtt , men er særdeles kresen på hva vi kjøper!
Medisterkaker serveres også her for det er mannen vandt til

Har noe strimlet svinekjøtt og noe strimlet oksekjøtt, og er noe usikker på hva jeg gjør med det... steker vel enkelt og greit, ris, salat, saus?
Leste jo istad at skrev det kom jeg på nå, herregud så fjern :p det er godt!

Nei, ikke sånn "adrenalinpenn og pusteproblemer og alvorlig om noen i naborommet spiser noe med spor av egg" liksom. spor av egg tåler han selv også. Og det går ikke på pusten, det går på magen.
Okei! Men det var da godt. Kjenner en som ikke tåler spor av egg engang, og da blir han så akutt dårlig at han må ha sprøyte med engang :( Uff. Men kjedelig å være allergisk uansett da!

Vi kjøper pinnekjøtt , men er særdeles kresen på hva vi kjøper!
Medisterkaker serveres også her for det er mannen vandt til
I fjor hadde vi binnebog faktisk, mye mer kjøtt på :D Det bør dere prøve!

Back
Topp