Hva skal du lage?Men nå ble jeg SULTEN!
Hadde vært godt å få laget mat, det er vel på tide. Jeg får vurdere å kalle hjem eldstemann fra kompisbesøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du lage?Men nå ble jeg SULTEN!
Hadde vært godt å få laget mat, det er vel på tide. Jeg får vurdere å kalle hjem eldstemann fra kompisbesøk
Trur på at det er bedre jaom jeg kommer over hjemmelaget lår skal jeg smake det! Skal ikke si æsj før man har smakt har mamma lært meg
![]()
Hihi jaJeg spiser vanligvis ALT for mye, så å måtte begrense meg høres bra ut![]()
Hva skal du lage?
Må nesten detDu får komme på besøk.Vi tørker hvert år.
Det er stor forskjell på de kjøpte!Hjemmetørka fenalår vet jeg ikke om jeg har smakt engang.. Men sånn kjøpt lår har jeg smakt, ikke helt etter min smak.
Leste jo istad at skrev det kom jeg på nå, herregud så fjernHar noe strimlet svinekjøtt og noe strimlet oksekjøtt, og er noe usikker på hva jeg gjør med det... steker vel enkelt og greit, ris, salat, saus?
Det er det nok jaDet er stor forskjell på de kjøpte!
Hihi ja det må du bareSkulle fått lånt din innimellom hører jeg![]()
Okei! Men det var da godt. Kjenner en som ikke tåler spor av egg engang, og da blir han så akutt dårlig at han må ha sprøyte med engangNei, ikke sånn "adrenalinpenn og pusteproblemer og alvorlig om noen i naborommet spiser noe med spor av egg" liksom. spor av egg tåler han selv også. Og det går ikke på pusten, det går på magen.
Sånn er det vel med alt som finnes.)Det er det nok ja
Netopp spist middag, så nå slapper jeg avHar vært på skogstur med poden!
Du da?
I fjor hadde vi binnebog faktisk, mye mer kjøtt påVi kjøper pinnekjøtt , men er særdeles kresen på hva vi kjøper!
Medisterkaker serveres også her for det er mannen vandt til
Det er det, helt klart!Det er stor forskjell på de kjøpte!
Tørr du det da?Hihi ja det må du bare![]()
Gøy gøyFår ta turen innom juleplanleggeren min og oppdatere tror jeg.
Hmm nja nå ble jeg litt skeptiskTørr du det da?hihi