Skulle fått lånt din innimellom hører jegHihi min elsker skumle filmer. Blir aldri redd eller skvetter da, sykt irriterendeHoho
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle fått lånt din innimellom hører jegHihi min elsker skumle filmer. Blir aldri redd eller skvetter da, sykt irriterendeHoho
Uff, skal bli kjedlig i julen å ikke kunne spise detIkke enig![]()
Spekeskinke, det er godt det! Må vente til neste år.
Hihi ikke helt forkullet altsådu vil ha det sånn nesten forkullet så man ikke helt merker at det er bacon, eller?
Åhh, kjenner at jeg savner bacon!
Vi spiser det nesten aldri lenger.
Inntil påska for 3 eller 4 år siden spiste vi stekt egg og bacon 1-2 ganger i måneden som søndagsfrokost. Og hadde jo egg og bacon i hus så jeg kunne slenge sammen noe kveldsmat. Så fikk eldstemann påvist eggeallergi, og derved tok det slutt... og, vel vi HAR jo aldri egg og bacon i kjøleskapet lenger, så jeg kan ikke snike det sammen til kveldsmat heller
Jeg elsker bacon. Passe godt stekt.
Ja, men jeg gleder meg mest til hvite julepølser <3Er det ribbe dere pleier å ha?![]()
Kos deg, skravlesNå er middagen klarSkravles etterpå
![]()
Ikke enig
Spekeskinke, det er godt det! Må vente til neste år.
Pinnekjøtt som er så godt!
Ribba henger til tørk, låret også. Jeg bør egentlig ikke bli gravid nå, sånn at jeg kan spise fenalår i desember. Hjemmelaget er knallgodt.
Ja med majones påJa gjør nok detRibberull kan jeg jo ha, godt det også
![]()
Medister pølser/medisterkaker er ikke å finne med oss i julen for å si det sånnJa, men jeg gleder meg mest til hvite julepølser <3
Hihi ikke helt forkullet altsåHaha. Men ja veldig godt stekt. Stekt egg og bacon er helt fantastisk, også med bønner til!
Uff kjedelig med eggalergi. Er det sånn alvorlig også?
Joda men er mye annet godt man kan spiseUff, skal bli kjedlig i julen å ikke kunne spise det![]()
Har vært på skogstur med poden!Titt tei! Hva gjør dere på i dag?
Pinnekjøtt er best
Hjemmetørka fenalår vet jeg ikke om jeg har smakt engang.. Men sånn kjøpt lår har jeg smakt, ikke helt etter min smak.spekeskinke er godt ja, men det har jeg ikke tradisjon for i jula.
Og kjøpt, ferdigskåret fenalår, smaker jo bare ikke noe som ligner
Men et hjemmetørka lår, skåret ferskt til hvert måltid..... *sikle*
Medister pølser? Aldri hørt omMedister pølser/medisterkaker er ikke å finne med oss i julen for å si det sånn![]()
Medister pølser/medisterkaker er ikke å finne med oss i julen for å si det sånn![]()
Hjemmetørka fenalår vet jeg ikke om jeg har smakt engang.. Men sånn kjøpt lår har jeg smakt, ikke helt etter min smak.
Jeg spiser vanligvis ALT for mye, så å måtte begrense meg høres bra utJoda men er mye annet godt man kan spiseredd jeg ikke klarer å spise så mye mat allikevell i jula, har hørt at når man er høygravid så får man ikke til å spise så mye
![]()
Trur på at det er bedre jaDet kjøpte er ikke min smak heller, sånn ferdig oppskåret greie. Ferdigkjøpt lår som man skjærer selv er jo ikke å forrakte, men hjemmelaget, som aldri har vært i vacuum hverken her eller der, er best!