Felles skravle 2015

Bacon må være godt nok stekt, men stekt i 20 min i ovnen er det vel stekt nok på toppen i alle fall, bare kanskje ikke under? Hva med å steke det litt før du legger det på?
Jo da, det er godt nok stekt altså. Men jeg liker det veldig GODT STEKT :D Å jo jeg pleier alltid steke det først, men nå får jeg middagen servert. :P

Trur ikke jeg vil se den på kino, trur jeg vil sitte i stua mi sånn at heg har en pute tilgjengelig :p skal du?
Ja tror jeg vil det! Må få med mannen. Må bare ta med et skjerf jeg kan gjemme meg bak :D Skumlere på kino!

Hihihi *fnis*. Stemmer det, du liker jo ikke pinnekjøtt heller :p

Pinnekjøtt som er så godt!

Ribba henger til tørk, låret også. Jeg bør egentlig ikke bli gravid nå, sånn at jeg kan spise fenalår i desember. Hjemmelaget er knallgodt.

Hihi hadde blandet meg i matlagingeb til mor jeg ja, da får jeg det som jeg vil :p
Hihi jeg orka ikke det :P Hoho. Men bacon er ikke et must for min del :D

Ribba henger til tørk, låret også. Jeg bør egentlig ikke bli gravid nå, sånn at jeg kan spise fenalår i desember. Hjemmelaget er knallgodt.
Pinnekjøtt er helt fantastisk :D :D Fenalår har jeg aldri vært noe glad i. Heldigvis ifh til at jeg ikke kan spise noe i jula :P

Ta med deg han du :D jeg hadde aldri fått med min, han liker ikke skumle filmer
Hihi min elsker skumle filmer. Blir aldri redd eller skvetter da, sykt irriterende :P Hoho

Ikke enig :p

Spekeskinke, det er godt det! Må vente til neste år.

Nå er middagen klar :D Skravles etterpå :D

Jo da, det er godt nok stekt altså. Men jeg liker det veldig GODT STEKT :D Å jo jeg pleier alltid steke det først, men nå får jeg middagen servert. :p

du vil ha det sånn nesten forkullet så man ikke helt merker at det er bacon, eller?

Åhh, kjenner at jeg savner bacon!
Vi spiser det nesten aldri lenger.

Inntil påska for 3 eller 4 år siden spiste vi stekt egg og bacon 1-2 ganger i måneden som søndagsfrokost. Og hadde jo egg og bacon i hus så jeg kunne slenge sammen noe kveldsmat. Så fikk eldstemann påvist eggeallergi, og derved tok det slutt... og, vel vi HAR jo aldri egg og bacon i kjøleskapet lenger, så jeg kan ikke snike det sammen til kveldsmat heller

Jeg elsker bacon. Passe godt stekt.

Back
Topp