Molly
Med lille spira i magen <3
Du er SÅ flink! Jeg har strikka å sett en ep av the killing. Nå venter jeg på matHekler babybuksedu da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er SÅ flink! Jeg har strikka å sett en ep av the killing. Nå venter jeg på matHekler babybuksedu da?
Hørtes godt ut! Utenom baconetNamm det er jo godtHer blir det "sorte gryte" som vi sier. Potetmos, kjøttdeig med kjøttsaus inn i ovnen. Gratineres med ost også bacon på toppen
![]()
Hvordan kan noen ikke like det! NAMMMMLiker du ikke fårikål?![]()
Hihi liker du ikke baconet? Jeg elsker sprøstekt bacon. Men syns ikke det blir godt nok stekt når det legges på toppen også inn i ovnen 20 min. Så jeg pleier å pelle det avHørtes godt ut! Utenom baconet![]()
Takk søtaDu er SÅ flink! Jeg har strikka å sett en ep av the killing. Nå venter jeg på mat![]()
ÆæææsjHvordan kan noen ikke like det! NAMMMM![]()
Jeg føler jeg må se den, jeg liker egentlig og bli skremt men samtidig ikkeNoen som har sett/skal se Annabelle på kino ? ? ?![]()
![]()
Snille degTakk søtaHuleboer ønsket bukse til jakken jeg sendte hun ^^ hun ville kanskje bruke det som hentesett
Kommet langt på teppet?
Hihihi *fnis*. Stemmer det, du liker jo ikke pinnekjøtt hellerÆæææsjalt med sau liker ikke jeg, bare når de er levende og ulla deres
Kan ha litt bacon til fiskeboller og pannekaker, bare en liten dæsjHihi liker du ikke baconet? Jeg elsker sprøstekt bacon. Men syns ikke det blir godt nok stekt når det legges på toppen også inn i ovnen 20 min. Så jeg pleier å pelle det av![]()
Da er vi helt like.. HAHAJeg føler jeg må se den, jeg liker egentlig og bli skremt men samtidig ikkehaha
Ja det er best, men findus sin er ikke å forakte den hellerSyns jeg ogsåSpesielt hjemmelaga
![]()
Hihi liker du ikke baconet? Jeg elsker sprøstekt bacon. Men syns ikke det blir godt nok stekt når det legges på toppen også inn i ovnen 20 min. Så jeg pleier å pelle det av![]()
Jo er det jeg pleier å gjøre, men nå lager mamma middag. Så jeg peller det heller av om det ikke blir godt nok stektKan ha litt bacon til fiskeboller og pannekaker, bare en liten dæsj
Hvorfor ikke steke det først så legge det på toppen etterpå?
Ja, jeg og! HahaDa er vi helt like.. HAHAVi skulle sett den sammen vi!! Får sånn skikkelig adrealin av det, selv om jeg blir skikkelig skremt!! Lurer på om å ta med meg mannen neste uke
![]()
Trur ikke jeg vil se den på kino, trur jeg vil sitte i stua mi sånn at heg har en pute tilgjengeligNoen som har sett/skal se Annabelle på kino ? ? ?![]()
![]()
Satser på det jaSnille degÅhh, da blir nok snuppa FIN
![]()