Felles skravle 2015

Namm det er jo godt :D Her blir det "sorte gryte" som vi sier. Potetmos, kjøttdeig med kjøttsaus inn i ovnen. Gratineres med ost også bacon på toppen :D
Hørtes godt ut! Utenom baconet :p

Hørtes godt ut! Utenom baconet :p
Hihi liker du ikke baconet? Jeg elsker sprøstekt bacon. Men syns ikke det blir godt nok stekt når det legges på toppen også inn i ovnen 20 min. Så jeg pleier å pelle det av :P

Noen som har sett/skal se Annabelle på kino ? ? ? :D :eek:

Noen som har sett/skal se Annabelle på kino ? ? ? :D :eek:
Jeg føler jeg må se den, jeg liker egentlig og bli skremt men samtidig ikke :p haha

Takk søta :D Huleboer ønsket bukse til jakken jeg sendte hun ^^ hun ville kanskje bruke det som hentesett

Kommet langt på teppet?
Snille deg :D Åhh, da blir nok snuppa FIN :D

Hihi liker du ikke baconet? Jeg elsker sprøstekt bacon. Men syns ikke det blir godt nok stekt når det legges på toppen også inn i ovnen 20 min. Så jeg pleier å pelle det av :P
Kan ha litt bacon til fiskeboller og pannekaker, bare en liten dæsj :p
Hvorfor ikke steke det først så legge det på toppen etterpå?

Jeg føler jeg må se den, jeg liker egentlig og bli skremt men samtidig ikke :p haha
Da er vi helt like.. HAHA :D Vi skulle sett den sammen vi!! Får sånn skikkelig adrealin av det, selv om jeg blir skikkelig skremt!! Lurer på om å ta med meg mannen neste uke :D

Hihi liker du ikke baconet? Jeg elsker sprøstekt bacon. Men syns ikke det blir godt nok stekt når det legges på toppen også inn i ovnen 20 min. Så jeg pleier å pelle det av :p

Bacon må være godt nok stekt, men stekt i 20 min i ovnen er det vel stekt nok på toppen i alle fall, bare kanskje ikke under? Hva med å steke det litt før du legger det på?

Kan ha litt bacon til fiskeboller og pannekaker, bare en liten dæsj :p
Hvorfor ikke steke det først så legge det på toppen etterpå?
Jo er det jeg pleier å gjøre, men nå lager mamma middag. Så jeg peller det heller av om det ikke blir godt nok stekt :P

Da er vi helt like.. HAHA :D Vi skulle sett den sammen vi!! Får sånn skikkelig adrealin av det, selv om jeg blir skikkelig skremt!! Lurer på om å ta med meg mannen neste uke :D
Ja, jeg og! Haha :D Du får ta deg en tur så kan vi se den :D

Back
Topp