Da suns jeg du skal høre på hanTror mannen har bestemt at jeg skal slappe av...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da suns jeg du skal høre på hanTror mannen har bestemt at jeg skal slappe av...
Ja, de fleste gjør jo det, og fra små, lokale produsenter kan man få riktig god mat.Vi kjøper pinnekjøtt , men er særdeles kresen på hva vi kjøper!
Medisterkaker serveres også her for det er mannen vandt til
Klok mann du harJeg ble litt satt ut av svaret hans må jeg innrømme, men ja, han var veldig søt.
Ta bilder av ungene til "huset mitt" i bhg, dvs vi må sende med henne bilde av hele familien.Hvilke planer har dere for kvelden?
Det gjør ikke jeg hellerSå absolutt, jeg kjøper nesten ikke anna kjøtt enn fra Gilde![]()
Henge opp klær, se om jeg klarer å finne en en gave tl sviigers på nett.Hvilke planer har dere for kvelden?
Julegave?Henge opp klær, se om jeg klarer å finne en en gave tl sviigers på nett.
Ja det er detJulegave?
Hva tenker du å kjøpe til de?Ja det er det![]()
Okei! Men det var da godt. Kjenner en som ikke tåler spor av egg engang, og da blir han så akutt dårlig at han må ha sprøyte med engangUff. Men kjedelig å være allergisk uansett da!
Har i grunn null peiling. De er så vanskeligeHva tenker du å kjøpe til de?![]()
Mamma hentet frem klær hun strikket til meg når jeg var lita. Der var mye fint der. Og hun strikker seriøst heeeelt perfekt! Ser ut som det er maskinstrikketMormoren min har spart på alle strikkehefter etter jeg var nyfødt og tatt de frem nå, fy søren og mye nydelig det er ♡
Mamma hentet frem klær hun strikket til meg når jeg var lita. Der var mye fint der. Og hun strikker seriøst heeeelt perfekt! Ser ut som det er maskinstrikket
Nei jeg får det ikke til i det hele tatt. UrettferdigSamme som det mamma strikker.
Selv har jeg aldri fått helt dreisen på det der...
Samme som mormor det! Er så fint. Mamma er så flink til og hekle! Så lille frøkna får mye fint ♡Mamma hentet frem klær hun strikket til meg når jeg var lita. Der var mye fint der. Og hun strikker seriøst heeeelt perfekt! Ser ut som det er maskinstrikket
Heldig liten frøken det daSamme som mormor det! Er så fint. Mamma er så flink til og hekle! Så lille frøkna får mye fint ♡
Jeg begynner og planlegge 17 mai antrekk, haha. HuffHeldig liten frøken det da![]()
Flink du er å tenke så langt fremJeg begynner og planlegge 17 mai antrekk, haha. Huff