Felles skravle 2015

Vi kjøper pinnekjøtt , men er særdeles kresen på hva vi kjøper!
Medisterkaker serveres også her for det er mannen vandt til
Ja, de fleste gjør jo det, og fra små, lokale produsenter kan man få riktig god mat.

Hvilke planer har dere for kvelden?
Ta bilder av ungene til "huset mitt" i bhg, dvs vi må sende med henne bilde av hele familien.

Deretter... Leke, fore og legge.

Mannen skal prøve seg på trening for å se om det gjør like vondt når han har varmet opp.

Ellers hadde han planer om at vi skulle kjøre Mario cart

Okei! Men det var da godt. Kjenner en som ikke tåler spor av egg engang, og da blir han så akutt dårlig at han må ha sprøyte med engang :( Uff. Men kjedelig å være allergisk uansett da!

Ja, det er godt at det ikke er så ille her, heldigvis. Plagsomt nok

Mormoren min har spart på alle strikkehefter etter jeg var nyfødt og tatt de frem nå, fy søren og mye nydelig det er ♡

Mormoren min har spart på alle strikkehefter etter jeg var nyfødt og tatt de frem nå, fy søren og mye nydelig det er ♡
Mamma hentet frem klær hun strikket til meg når jeg var lita. Der var mye fint der. Og hun strikker seriøst heeeelt perfekt! Ser ut som det er maskinstrikket

Mamma hentet frem klær hun strikket til meg når jeg var lita. Der var mye fint der. Og hun strikker seriøst heeeelt perfekt! Ser ut som det er maskinstrikket
Samme som mormor det! Er så fint. Mamma er så flink til og hekle! Så lille frøkna får mye fint ♡

Back
Topp