Det har eg og problem med, har tenkt det samme. Tenkte også å få tatt litt blodprøver.. Kjedelig å gå rundt som ein halvzombie...Ja man våkner av gammel vane. Er trøtt hele tiden for tiden. Burde vel sjekke jernlagrene igjen kanskje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har eg og problem med, har tenkt det samme. Tenkte også å få tatt litt blodprøver.. Kjedelig å gå rundt som ein halvzombie...Ja man våkner av gammel vane. Er trøtt hele tiden for tiden. Burde vel sjekke jernlagrene igjen kanskje.
Jeg vant før sommeren, så stelleveske trenger ikke jeg heller, nei.Det er veldig sant! For meg er det ikkje så viktig uansett... Fikk stelleveska i september, og kan leve lenge på den![]()
Ja. Følte jeg skulle krasje flere ganger i dag... surre hode. Kalte klokken for lampe og mye annet tull også. Nesten så man skulle tro jeg var full uten å drikke.Det har eg og problem med, har tenkt det samme. Tenkte også å få tatt litt blodprøver.. Kjedelig å gå rundt som ein halvzombie...
Det er ikke noe gøy når det er sånn.Ja. Følte jeg skulle krasje flere ganger i dag... surre hode. Kalte klokken for lampe og mye annet tull også. Nesten så man skulle tro jeg var full uten å drikke.
Hehe... Luksusproblem!Jeg vant før sommeren, så stelleveske trenger ikke jeg heller, nei.
Vi har en litt annen voksipose som jeg liker godt, og begge ungene har tripptrapp, og jeg er jo ikke gravid med en til enda, og vet ikke om jeg blir det, så egentlig burde jeg jo ikke prøve å vinne mer...
Oj, då høyres det no ut som om du kanskje treng påfyll av noko ja... Hehe.. Viss det er sånn du går rundt om dagen, så er det nok lurt å sjekkeJa. Følte jeg skulle krasje flere ganger i dag... surre hode. Kalte klokken for lampe og mye annet tull også. Nesten så man skulle tro jeg var full uten å drikke.
Kunne tenkt meg alle. Har en tripptrapp, men den er av gamle modellen, men hvis vi på sikt skal ha en til er det jo greit med en til. Stelleveske har jeg ikke. Og voksipose har jeg nettopp kjøpt en for å ha i bhg, men hadde vært kjekt å ha en hjemme også så man slipper å dra den med seg hjem hver helg.Jeg vant før sommeren, så stelleveske trenger ikke jeg heller, nei.
Vi har en litt annen voksipose som jeg liker godt, og begge ungene har tripptrapp, og jeg er jo ikke gravid med en til enda, og vet ikke om jeg blir det, så egentlig burde jeg jo ikke prøve å vinne mer...
Takk for det!Huff... håper den kommer seg snart
Nei.. har lyst å ligge i sengen hele dagen... en dritt dag... men håper i morgen blir bedre.Det er ikke noe gøy når det er sånn.
Ja har vurdert det, mest pga at jeg kjører mye bil på jobb. Ikke så morro når en er svimmel. Mister litt fokusOj, då høyres det no ut som om du kanskje treng påfyll av noko ja... Hehe.. Viss det er sånn du går rundt om dagen, så er det nok lurt å sjekke![]()
Jeg har kun triptrap av det som er premier, men to av det hadde ikke gjort noe det hellerKunne tenkt meg alle. Har en tripptrapp, men den er av gamle modellen, men hvis vi på sikt skal ha en til er det jo greit med en til. Stelleveske har jeg ikke. Og voksipose har jeg nettopp kjøpt en for å ha i bhg, men hadde vært kjekt å ha en hjemme også så man slipper å dra den med seg hjem hver helg.
Hadde nok blitt glad uansettJeg har kun triptrap av det som er premier, men to av det hadde ikke gjort noe det heller![]()
Ja, ikkje kjekt, og ikkje lurtJa har vurdert det, mest pga at jeg kjører mye bil på jobb. Ikke så morro når en er svimmel. Mister litt fokus
Ja, det er jo det.Hehe... Luksusproblem!
Men det er jo uansett ALLTID kjekt å vinne ein konkurranse då![]()
Hjemmesykepleie. Ikke så morro når du skal bøye og tøye på jobb og føler pasientene må passe på at ikke du fallerJa, ikkje kjekt, og ikkje lurtKva slags jobb har du?
Vi har en gammel og en ny modell, en som er fra jeg var lita og en vi kjøpte da vi fikk nr to.Kunne tenkt meg alle. Har en tripptrapp, men den er av gamle modellen, men hvis vi på sikt skal ha en til er det jo greit med en til. Stelleveske har jeg ikke. Og voksipose har jeg nettopp kjøpt en for å ha i bhg, men hadde vært kjekt å ha en hjemme også så man slipper å dra den med seg hjem hver helg.
Kjøpte den brukt jeg. Men viste ikke at det var den gamle før jeg kom hjemVi har en gammel og en ny modell, en som er fra jeg var lita og en vi kjøpte da vi fikk nr to.
Kjekt å vinne.Hadde nok blitt glad uansett![]()
Kos deg med maten.Jommi![]()