Felles skravle 2015

Ja man våkner av gammel vane. Er trøtt hele tiden for tiden. Burde vel sjekke jernlagrene igjen kanskje.
Det har eg og problem med, har tenkt det samme. Tenkte også å få tatt litt blodprøver.. Kjedelig å gå rundt som ein halvzombie...

Det er veldig sant! For meg er det ikkje så viktig uansett... Fikk stelleveska i september, og kan leve lenge på den :D
Jeg vant før sommeren, så stelleveske trenger ikke jeg heller, nei.

Vi har en litt annen voksipose som jeg liker godt, og begge ungene har tripptrapp, og jeg er jo ikke gravid med en til enda, og vet ikke om jeg blir det, så egentlig burde jeg jo ikke prøve å vinne mer...

Det har eg og problem med, har tenkt det samme. Tenkte også å få tatt litt blodprøver.. Kjedelig å gå rundt som ein halvzombie...
Ja. Følte jeg skulle krasje flere ganger i dag... surre hode. Kalte klokken for lampe og mye annet tull også. Nesten så man skulle tro jeg var full uten å drikke.

Ja. Følte jeg skulle krasje flere ganger i dag... surre hode. Kalte klokken for lampe og mye annet tull også. Nesten så man skulle tro jeg var full uten å drikke.
Det er ikke noe gøy når det er sånn.

Vi har en litt annen voksipose som jeg liker godt, og begge ungene har tripptrapp, og jeg er jo ikke gravid med en til enda, og vet ikke om jeg blir det, så egentlig burde jeg jo ikke prøve å vinne mer...
Hehe... Luksusproblem! :P
Men det er jo uansett ALLTID kjekt å vinne ein konkurranse då :P

Oj, då høyres det no ut som om du kanskje treng påfyll av noko ja... Hehe.. Viss det er sånn du går rundt om dagen, så er det nok lurt å sjekke ;)

Kunne tenkt meg alle. Har en tripptrapp, men den er av gamle modellen, men hvis vi på sikt skal ha en til er det jo greit med en til. Stelleveske har jeg ikke. Og voksipose har jeg nettopp kjøpt en for å ha i bhg, men hadde vært kjekt å ha en hjemme også så man slipper å dra den med seg hjem hver helg.

Oj, då høyres det no ut som om du kanskje treng påfyll av noko ja... Hehe.. Viss det er sånn du går rundt om dagen, så er det nok lurt å sjekke ;)
Ja har vurdert det, mest pga at jeg kjører mye bil på jobb. Ikke så morro når en er svimmel. Mister litt fokus

Kunne tenkt meg alle. Har en tripptrapp, men den er av gamle modellen, men hvis vi på sikt skal ha en til er det jo greit med en til. Stelleveske har jeg ikke. Og voksipose har jeg nettopp kjøpt en for å ha i bhg, men hadde vært kjekt å ha en hjemme også så man slipper å dra den med seg hjem hver helg.
Jeg har kun triptrap av det som er premier, men to av det hadde ikke gjort noe det heller:)

Hehe... Luksusproblem! :p
Men det er jo uansett ALLTID kjekt å vinne ein konkurranse då :p
Ja, det er jo det.

Jeg pleier si at ryggraden min har yngste arvet, jeg har ingen igjen (dog, jeg har aldri hatt så mye heller da, så hvor hun har denne staheten fra er jeg usikker på, men konkurranseinstinktrt har i alle fall ingen av dem fått et gram av, for de har intet, og jeg har alt mitt.

Vi har en gammel og en ny modell, en som er fra jeg var lita og en vi kjøpte da vi fikk nr to.

Hadde nok blitt glad uansett :)
Kjekt å vinne.

Bare helst ikke flere smokker, de har sluttet med dem nå? Jeg har to pakker med smokker til baby liggende åpnet i konvoluttene sine innerst i klesskapet mitt. De første med teksten #3 på, bestilt da jeg var gravid. De kom etter at jeg hadde mistet, og jeg slang dem inn i skapet. Noen mnd fikk de følge av en pakke til.

Back
Topp