Felles skravle 2015

Nå er jeg vel på 1000 tallet :) tror jeg!
Det er ikke så mye igjen da. Hadde 1100 ca forrige mnd. Så å ha nesten 700 nå er rekord for min del :) men morro å koselig å prate litt.

Jeg narr ikke hva jeg har igjen, og skjønner ikke helt dette fokuset på antall innlegg, det er neppe det det står på uansett, og alle klarer lett 1200, det er topp 30 som blir utfordringa,
Det er det som er mitt mål, å klare å holde seg blandt topp 30, men da må jeg også over 1200;) og nei, det er ikke lett når man blir litt skravlelei!

Må sove lenge å slappe av i morgen :) blir tidlig oppe her så mannen får hvilt. Sov lenge i dag jeg.
Eg huskar ikkje sist eg sov lenge... Men på søndag! DÅ skal eg sove til eg våknar av meg sjølv. Då er mannen heime igjen :D Endar sikkert opp med at eg er lys våken 0600 uansett:P

Jeg narr ikke hva jeg har igjen, og skjønner ikke helt dette fokuset på antall innlegg, det er neppe det det står på uansett, og alle klarer lett 1200, det er topp 30 som blir utfordringa,
Det er veldig sant! For meg er det ikkje så viktig uansett... Fikk stelleveska i september, og kan leve lenge på den :D

Eg huskar ikkje sist eg sov lenge... Men på søndag! DÅ skal eg sove til eg våknar av meg sjølv. Då er mannen heime igjen :D Endar sikkert opp med at eg er lys våken 0600 uansett:P
Ja man våkner av gammel vane. Er trøtt hele tiden for tiden. Burde vel sjekke jernlagrene igjen kanskje.

Det er det som er mitt mål, å klare å holde seg blandt topp 30, men da må jeg også over 1200;) og nei, det er ikke lett når man blir litt skravlelei!
Du trenger ikke mange pr dag, evt en skikkelig dag, så er du trygg over 1200 tenker jeg. Det er lenge igjen.

Back
Topp