Hvorfor? Baker du?Nå begynner det å lukte jul her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor? Baker du?Nå begynner det å lukte jul her![]()
Det er ikke så mye igjen da. Hadde 1100 ca forrige mnd. Så å ha nesten 700 nå er rekord for min delNå er jeg vel på 1000 tallettror jeg!
Det er det som er mitt mål, å klare å holde seg blandt topp 30, men da må jeg også over 1200Jeg narr ikke hva jeg har igjen, og skjønner ikke helt dette fokuset på antall innlegg, det er neppe det det står på uansett, og alle klarer lett 1200, det er topp 30 som blir utfordringa,
Det går fort mot november føler jeg...Det er ikke så mye igjen da. Hadde 1100 ca forrige mnd. Så å ha nesten 700 nå er rekord for min delmen morro å koselig å prate litt.
Hvorfor? Baker du?
Eg huskar ikkje sist eg sov lenge... Men på søndag! DÅ skal eg sove til eg våknar av meg sjølv. Då er mannen heime igjenMå sove lenge å slappe av i morgenblir tidlig oppe her så mannen får hvilt. Sov lenge i dag jeg.
Ja så alt for fort. Er halveis neste ukee.Det går fort mot november føler jeg...
Åååh.. fikk vann i munnen nå... and er godt.Nei, lager middag til mannen og meg.
På julaften har vi hel and fylt med epler og svisker.
I dag skal vi ha andebryst (som er i ovnen nå) og det lukter jul![]()
Det er veldig sant! For meg er det ikkje så viktig uansett... Fikk stelleveska i september, og kan leve lenge på denJeg narr ikke hva jeg har igjen, og skjønner ikke helt dette fokuset på antall innlegg, det er neppe det det står på uansett, og alle klarer lett 1200, det er topp 30 som blir utfordringa,
Deilig!!Nå begynner det å lukte jul her![]()
Deilig!!Lagar du julemat?
Ja man våkner av gammel vane. Er trøtt hele tiden for tiden. Burde vel sjekke jernlagrene igjen kanskje.Eg huskar ikkje sist eg sov lenge... Men på søndag! DÅ skal eg sove til eg våknar av meg sjølv. Då er mannen heime igjenEndar sikkert opp med at eg er lys våken 0600 uansett
![]()
Åååh.. fikk vann i munnen nå... and er godt.
Min er veldig glad i det, både se på og spille selv.Jeg er ikke noe glad i fotball, og har en mann som liker det enda mindre![]()
Ble ikke mindre fristet... mmmh... føler meg som homer Simpson og matMed rødvinssaus, søtpotet og brokkoli..
Det er lenge til november.Det går fort mot november føler jeg...
Håpløst å være sånn, og ikke kunne ta noe for detHuff da. Håper den kommer seg. Ikke morro når man føler seg litt hjelpeløs og ikke kan gjøre så mye for de.
Du trenger ikke mange pr dag, evt en skikkelig dag, så er du trygg over 1200 tenker jeg. Det er lenge igjen.Det er det som er mitt mål, å klare å holde seg blandt topp 30, men da må jeg også over 1200og nei, det er ikke lett når man blir litt skravlelei!
Det har jeg faktisk aldri smakt, men det høres godt ut, som alltid når du laget mat!Har andebryst i ovnen, og vi har helstekt and på julaften..
Huff... håper den kommer seg snartHåpløst å være sånn, og ikke kunne ta noe for det![]()