Ja, det hadde det. Men hun yngste tar heller en Kiwi istedenfor is hu altså, så skal ingenting før hu mister fokusJa. Hadde vært værre med godis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde det. Men hun yngste tar heller en Kiwi istedenfor is hu altså, så skal ingenting før hu mister fokusJa. Hadde vært værre med godis
Uffda. Har du mulighet til å få slappet av litt nå i kveld? Kanskje det bare er en ekstra tung dag!Kan ikke huske sist jeg var så sliten etter en uke på jobb
Det å lage god mat pleier alltid å gi meg glede uansett hvor sliten jeg er, i dag er det nesten bare et ork.
Det kommer til å bli kjempe godt, men er så sliten at jeg ikke er sikker på om jeg orker noe...
Huff... sender deg en god klemKan ikke huske sist jeg var så sliten etter en uke på jobb
Det å lage god mat pleier alltid å gi meg glede uansett hvor sliten jeg er, i dag er det nesten bare et ork.
Det kommer til å bli kjempe godt, men er så sliten at jeg ikke er sikker på om jeg orker noe...
Uffda. Har du mulighet til å få slappet av litt nå i kveld? Kanskje det bare er en ekstra tung dag!
Haha.. her er det bare å si.. nei se er det en traktor? En hund eller lignendeJa, det hadde det. Men hun yngste tar heller en Kiwi istedenfor is hu altså, så skal ingenting før hu mister fokus![]()
Ja det er viktig å lytte til kroppen sin!! Prøv å nyt maten og legg bena på bordet etterpåHar vært sliten hele uken, og nå sier kroppen min av.
Skal slappe av så fort maten er på bordet, og det er ikke så lenge til![]()
Ja det er viktig å lytte til kroppen sin!! Prøv å nyt maten og legg bena på bordet etterpå![]()
Hehe, sov lenge du!Sitter og gleder meg til å sove i morgen tidlig![]()
Om ikke jeg har tegnet helt feil er det kun 204 innlegg igjen nå til 1200![]()
Oy oy det nærmer seg med stormskritt. Her har jeg noe igjen til jeg har 700 ca 30 tror jegOm ikke jeg har tegnet helt feil er det kun 204 innlegg igjen nå til 1200![]()
Eg har sikkert over 600 igjenJeg har 474 igjen![]()
Hørtes deilig utSitter og gleder meg til å sove i morgen tidlig![]()
Må sove lenge å slappe av i morgenSitter og gleder meg til å sove i morgen tidlig![]()
Jeg er ikke noe glad i fotball, og har en mann som liker det enda mindreMannen hjemme. Godt å ligge i armkroken. Han ser fotball, jeg hviler inntil ham.
Nå er jeg vel på 1000 talletOy oy det nærmer seg med stormskritt. Her har jeg noe igjen til jeg har 700 ca 30 tror jeg
Jeg narr ikke hva jeg har igjen, og skjønner ikke helt dette fokuset på antall innlegg, det er neppe det det står på uansett, og alle klarer lett 1200, det er topp 30 som blir utfordringa,Eg har sikkert over 600 igjen![]()
Fotball her og nå.... Det er tydeligvis dårlig spillMannen hjemme. Godt å ligge i armkroken. Han ser fotball, jeg hviler inntil ham.