Felles skravle 2015

Næ, synes folk skravler gjevnt og trutt jeg. Det er jo bare tiende i dag, så mange som fortsatt kan både komme seg over 1200 og innenfor topp 30... Det som blir spennende er om alle innenfor topp 30 faktisk har 1200...
Det tror jeg de kommer til å ha

Det har hele tiden vært mellom 35 og 41 som har nådd dagsmålet. I starten så det ut som 30. plassen skrev et snitt tilsvarende 2200 innlegg i oktober. Nå roer det seg ned. Det har blitt et snitt på under 1800 fra 30. plassen sin side og nå var det for første gang på mange dager under 38 som var ved dagsmålet allerede.

At det blir mer enn 1200 innlegg på 30. plassen har det vært lite tvil om, men det er ikke noe kappkjør i bunn foreløpig, tvert i mot er snittfarten der nede redusert. :)

Og du har fortsatt omtrent dobbelt så mange innlegg som 31. plassen.
Du har kontroll altså! Imponerende:D

Gratulerer med halvveis:-D er det vanlig å vente så lenge med time hos jordmor? Berre lurer, for her er praksisen at første time er ca etter 10 veker...
Takk!:)

Jeg fikk beskjed om med lege:
uke 8-12 - legetime
Uke 17-20 - oul
Uke 24 - jordmor
Uke 28 - lege
Uke 32 - jordmor
Uke 36 - lege
Uke 38 - jm
Uke 40 - jm
Evt uke 41-42 - jm

Takk!:)

Jeg fikk beskjed om med lege:
uke 8-12 - legetime
Uke 17-20 - oul
Uke 24 - jordmor
Uke 28 - lege
Uke 32 - jordmor
Uke 36 - lege
Uke 38 - jm
Uke 40 - jm
Evt uke 41-42 - jm
Hm. Så rart at det er så stor forskjell rundtomkring. :s
Her var det (ca):
Veke 6-8- lege
Veke 10- jm
Veke 14- jm
Veke 18- UL
Veke 20- jm

Og så var det annakvar eller fjerdekvar veke resten, med jordmor, alt etter behov. Og så var det valgfritt om ein ville bytte nokon av dei timane til lege.

Her var det (ca):
Veke 6-8- lege
Veke 10- jm
Veke 14- jm
Veke 18- UL
Veke 20- jm

Og så var det annakvar eller fjerdekvar veke resten, med jordmor, alt etter behov. Og så var det valgfritt om ein ville bytte nokon av dei timane til lege.
Det der er Ålesund kommune, hvor jeg har fastlege. Men nå når jeg bestilte jm i kommunen jeg bor i ville hun ha meg inn i uke 21 - så igjen i uke 25 hørtes det ut som

Her var det (ca):
Veke 6-8- lege
Veke 10- jm
Veke 14- jm
Veke 18- UL
Veke 20- jm

Min "ukeplan" er ganske lik denne allefall :)

Her var det (ca):
Veke 6-8- lege
Veke 10- jm
Veke 14- jm
Veke 18- UL
Veke 20- jm

Her er det:
Uke 12: Lege
Uke 16: JM
Uke 18-20: OUL
Uke X: JM tror jeg
Uke 28: Lege

Har dere noen planer for i kveld da? :)

Har dere noen planer for i kveld da? :)
Nei.

Legge ungene etter den kveldsmaten jeg må få dem til å spise om en times tid. Legge dem. Sitte her og dille og håpe dere vil skavle med meg siden jeg ikke har så mye annet å gjøre på.

Mannen hjem.... En eller annen ukjent gang.

Nei.

Legge ungene etter den kveldsmaten jeg må få dem til å spise om en times tid. Legge dem. Sitte her og dille og håpe dere vil skavle med meg siden jeg ikke har så mye annet å gjøre på.

Mannen hjem.... En eller annen ukjent gang.

Er ikke sikker på om jeg får skravle tid dessverre, så kan ikke love noe

Håper noen andre kan.

Ellers så får jeg finne meg en film, det er vel mulig det også. Har jo tv, det er bare pc'n som er nede for telling, men v ser jeg nesten ikke, så det tenker jeg ikke så lett på.

Med en fireåring som skal underholdes hele dagen til resen av gærningene kommer hjem? Jeg som egentlig utsatte noen ting i dag som jeg da skulle gjøre i morgen? Hm... Vel, vel... Blir ikke rolig før til uka tipper jeg. Helgen blir like ille.
Uffda.. Fullt kjør skjønner jeg :/

Håper noen andre kan.

Ellers så får jeg finne meg en film, det er vel mulig det også. Har jo tv, det er bare pc'n som er nede for telling, men v ser jeg nesten ikke, så det tenker jeg ikke så lett på.
I kveld får jeg besøk, så ingen skravling her desverre :/

Back
Topp