Felles skravle 2015

Har dere sett ny oppdatering? Har dere noe dagsmål? Dere som går mot topp 30 og 1200?

Har dere sett ny oppdatering? Har dere noe dagsmål? Dere som går mot topp 30 og 1200?
Har sett den :) håper på 700. 90 innlegg ca. Men vi får se iløpet av dagen. Kanskje det blir bare 650. Skal på lønningspils i kveld. Enn du?

Har ikke noe spesielt mål, bare og bli ferdig med 1200 etterhvert og holde meg over 28 plass :) Blir ikke mye skravling siste del av mnd så greit og bli ferdig :D

Har ikke noe spesielt mål, bare og bli ferdig med 1200 etterhvert og holde meg over 28 plass :) Blir ikke mye skravling siste del av mnd så greit og bli ferdig :D
Ikke noe dagsmål i antall innlegg jeg heller. Innlegg blir uvesentlig, å holde seg trygt over 30 er det eneste som teller og derved er jeg for lavt nå

Har sett den :) håper på 700. 90 innlegg ca. Men vi får se iløpet av dagen. Kanskje det blir bare 650. Skal på lønningspils i kveld. Enn du?
Nei ingen dagsmål, men hadde vært greit å snart være over 1200, så det ikke blir så innmari travelt de neste ukene ;) men er fornøyd med plassen jeg er på nå

Nei ingen dagsmål, men hadde vært greit å snart være over 1200, så det ikke blir så innmari travelt de neste ukene ;) men er fornøyd med plassen jeg er på nå
Det er det jeg også tenker på. Hvem vet hvor mye tid det blir til skravling resten av mnd.

Hvorfor akuratt 28 plass?;)
Fordi jeg vil være over 28 plass for og holde meg på topp 30 vel :) Samme hvilken plass det er så lenge det ikke er 31 eller under

Fordi jeg vil være over 28 plass for og holde meg på topp 30 vel :) Samme hvilken plass det er så lenge det ikke er 31 eller under
Det er forståelig. En hvis man ikke greier å hente inn den ene plassen når en ligger på 31. Kjedelig... 28 da kan du liksom skravle deg inn trygt

Ikke noe dagsmål i antall innlegg jeg heller. Innlegg blir uvesentlig, å holde seg trygt over 30 er det eneste som teller og derved er jeg for lavt nå
Jeg er heldigvis forbi 1200, så nå gjelder det bare å holde seg på topp 30. Det bør gå bra:D

Det ble jo nesten som hjemme her også. Sett hjemme ca 2t før vi kjørte på fødestuen.(3min dit) Kun vi og pleieren i 2 timer før jordmoren kom. Da ble jeg sjekket og hadde allerede 6cm. 2 timer der det var så å si kun jeg å mannen. Mens jordmoren tok undersøkelser av og til. Måtte opp å gå en tur for at hun skulle komme seg helt ned i bekkenet. Selv om jeg tror hun kom helt ned 1,5 t senere da pressriene startet. Mannen så hele ryggen flyttet seg i en s sa han... helt sjukt mente han. Var som å se en varulv film når alt flyttet rundt i de mente han. Halv time etter på var frøkenen ut. Her har vi ikke tilgang til medisiner. Kun lystgass og akupunktur.
Første fødte jeg på sykehus, men mykenhet uten epidural og sånne ting. Lystgass hadde de ikke på sykehuset i der hele tatt. Født en time etter ankomst.

Så andre gang holdt jeg meg hjemme.

Back
Topp