Hvor mange mangler du da?Litt mer jobb for meg som ikke har skrevet så mye.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange mangler du da?Litt mer jobb for meg som ikke har skrevet så mye.
Hehe, det skjønte jeg, men tenkte litt sånn hvorfor ikke 29/30 plassFordi jeg vil være over 28 plass for og holde meg på topp 30 velSamme hvilken plass det er så lenge det ikke er 31 eller under
Det går nok bra. Og det virker som om det er færre og færre som prøver på topp 30Jeg er heldigvis forbi 1200, så nå gjelder det bare å holde seg på topp 30. Det bør gå bra![]()
Prøv å få til noen skravleøkter så øker det fortLitt mer jobb for meg som ikke har skrevet så mye.
Fordi da er det ikke så lett og bli tatt igjen på sluttenHehe, det skjønte jeg, men tenkte litt sånn hvorfor ikke 29/30 plass![]()
Aha, ingen dum tankeFordi da er det ikke så lett og bli tatt igjen på slutten![]()
Innlegg bryr jeg meg ikke om. Så det vet jeg ikke. Jeg passerer 1200 med letthet, det gjør mange. Det er topp 30 jeg sliter med, 29. Sist jeg så, det var vel i dag tidligHvor mange mangler du da?
Derfor vil jeg helst ligge rundt 25. Det gjør jeg ikke nåAha, ingen dum tanke![]()
Gratulerer! Fikk du time raskere hos jordmor?Vis vedlegget 82362
Hurra! Halveis i dag!
6 dager til første jm time
15 dager til 5 fullgåtte mnd!!
Hurraa![]()
Liker ikke at SÅ mange er over dagsmålet! Ser nå at det faktisk kan bli rift om plassene de siste ukene nå... Brått kommer de som er på 30-40 plass på at de ikke er langt unna, kan lønne seg å ligge høyt om man skal safe litt tror jeg..Oppdatert 10:38
3. Kengu: 1687 (141 %)
6. Liisjja: 1423
8. Molly: 1248
9. Huleboer!: 1242
11. Twinkle: 1100 (92 %)
13. Lovebelly: 925
15. Mars2015: 916
20. Lykkeliten: 854 (71 %)
21. trinebeth: 710
22. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 703
25. Fiona84: 622
28. Sara: 590
33. Plomme: 465
38. FruJohnsen: 368
49. Lilla86: 276
30. plassen har 512 (43 %)
31. plassen har 472
35. plassen har 415
40. plassen har 346
100. plassen har 102
Når denne dagen er over har det gått 32 % av oktober, tilsvarende 387 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 36 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå har 30. plassen ca 57 innlegg i snitt per dag (512/9 dag), tilsvarende omtrent 1765 innlegg etter 31 dager.
Du er på 28 nå, sett inn ett lite gir ett par dager så er du brått høyere opp på listaDerfor vil jeg helst ligge rundt 25. Det gjør jeg ikke nå
Rift blir det, jaLiker ikke at SÅ mange er over dagsmålet! Ser nå at det faktisk kan bli rift om plassene de siste ukene nå... Brått kommer de som er på 30-40 plass på at de ikke er langt unna, kan lønne seg å ligge høyt om man skal safe litt tror jeg..
Så lenge det blir lengre avstand til plass 31 desto bedre er detLiker ikke at SÅ over dagsmålet! Ser nå at det faktisk kan bli rift om plassene de siste ukene nå... Brått kommer de som er på 30-40 plass på at de ikke er langt unna, kan lønne seg å ligge høyt om man skal safe litt tror jeg..
Ja skal på torsdag kl 10. Er da 21+0Gratulerer! Fikk du time raskere hos jordmor?![]()
Liker ikke at SÅ mange er over dagsmålet! Ser nå at det faktisk kan bli rift om plassene de siste ukene nå... Brått kommer de som er på 30-40 plass på at de ikke er langt unna, kan lønne seg å ligge høyt om man skal safe litt tror jeg..
Næ, synes folk skravler gjevnt og trutt jeg. Det er jo bare tiende i dag, så mange som fortsatt kan både komme seg over 1200 og innenfor topp 30... Det som blir spennende er om alle innenfor topp 30 faktisk har 1200...Det går nok bra. Og det virker som om det er færre og færre som prøver på topp 30![]()
Den er helt fantastisk.For dem som ikke har sett, eller vil se igjen, anbefaler jeg national geographic: in the womb, både original og om flerlinger! Fantastisk!