Wow, jeg er imponert over alle som føder hjemme!Ja, min datter ble født i planlagt hjemmefødsel i badekaret, med jordmor tilstede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, jeg er imponert over alle som føder hjemme!Ja, min datter ble født i planlagt hjemmefødsel i badekaret, med jordmor tilstede
Har sett denHar dere sett ny oppdatering? Har dere noe dagsmål? Dere som går mot topp 30 og 1200?
Har ikke noe spesielt mål, bare og bli ferdig med 1200 etterhvert og holde meg over 28 plassHar dere sett ny oppdatering? Har dere noe dagsmål? Dere som går mot topp 30 og 1200?
Deilig jaHurra, så deilig det må være![]()
Håper jeg ogsåHurra... håper jeg også kan være der om ca 20 uker![]()
Ja det hadde vært kjempe koselig, men har en dårlig følelse at det ikke klaffet denne mnd heller.Håper jeg også![]()
Ikke noe dagsmål i antall innlegg jeg heller. Innlegg blir uvesentlig, å holde seg trygt over 30 er det eneste som teller og derved er jeg for lavt nåHar ikke noe spesielt mål, bare og bli ferdig med 1200 etterhvert og holde meg over 28 plassBlir ikke mye skravling siste del av mnd så greit og bli ferdig
![]()
Nei ingen dagsmål, men hadde vært greit å snart være over 1200, så det ikke blir så innmari travelt de neste ukeneHar sett denhåper på 700. 90 innlegg ca. Men vi får se iløpet av dagen. Kanskje det blir bare 650. Skal på lønningspils i kveld. Enn du?
Hvorfor akuratt 28 plass?Har ikke noe spesielt mål, bare og bli ferdig med 1200 etterhvert og holde meg over 28 plassBlir ikke mye skravling siste del av mnd så greit og bli ferdig
![]()
Det er det jeg også tenker på. Hvem vet hvor mye tid det blir til skravling resten av mnd.Nei ingen dagsmål, men hadde vært greit å snart være over 1200, så det ikke blir så innmari travelt de neste ukenemen er fornøyd med plassen jeg er på nå
Fordi jeg vil være over 28 plass for og holde meg på topp 30 velHvorfor akuratt 28 plass?![]()
Det er forståelig. En hvis man ikke greier å hente inn den ene plassen når en ligger på 31. Kjedelig... 28 da kan du liksom skravle deg inn trygtFordi jeg vil være over 28 plass for og holde meg på topp 30 velSamme hvilken plass det er så lenge det ikke er 31 eller under
Supert! gratulerer med halvveisVis vedlegget 82362
Hurra! Halveis i dag!
6 dager til første jm time
15 dager til 5 fullgåtte mnd!!
Hurraa![]()
Jeg er heldigvis forbi 1200, så nå gjelder det bare å holde seg på topp 30. Det bør gå braIkke noe dagsmål i antall innlegg jeg heller. Innlegg blir uvesentlig, å holde seg trygt over 30 er det eneste som teller og derved er jeg for lavt nå
Det tror jeg egentlig ikke blir noe problemJeg er heldigvis forbi 1200, så nå gjelder det bare å holde seg på topp 30. Det bør gå bra![]()
Håper også du tar feil!Ja det hadde vært kjempe koselig, men har en dårlig følelse at det ikke klaffet denne mnd heller.men håper jeg tar feil
![]()
Takk!Supert! gratulerer med halvveis![]()
Første fødte jeg på sykehus, men mykenhet uten epidural og sånne ting. Lystgass hadde de ikke på sykehuset i der hele tatt. Født en time etter ankomst.Det ble jo nesten som hjemme her også. Sett hjemme ca 2t før vi kjørte på fødestuen.(3min dit) Kun vi og pleieren i 2 timer før jordmoren kom. Da ble jeg sjekket og hadde allerede 6cm. 2 timer der det var så å si kun jeg å mannen. Mens jordmoren tok undersøkelser av og til. Måtte opp å gå en tur for at hun skulle komme seg helt ned i bekkenet. Selv om jeg tror hun kom helt ned 1,5 t senere da pressriene startet. Mannen så hele ryggen flyttet seg i en s sa han... helt sjukt mente han. Var som å se en varulv film når alt flyttet rundt i de mente han. Halv time etter på var frøkenen ut. Her har vi ikke tilgang til medisiner. Kun lystgass og akupunktur.
Litt mer jobb for meg som ikke har skrevet så mye.Jeg er heldigvis forbi 1200, så nå gjelder det bare å holde seg på topp 30. Det bør gå bra![]()