Den skulle jeg ha likt å se!Spesialepisode av fødeavdelingen nå, med kun tvilling og trilling fødsler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skulle jeg ha likt å se!Spesialepisode av fødeavdelingen nå, med kun tvilling og trilling fødsler![]()
God morgenGod morgen alle![]()
Så spennende å se! Men også skremmende...Den skulle jeg ha likt å se!
Akkurat nå venter jeg på å komme inn til fysio.God morgenplaner for fredagen og helgen?
Skal du være forbredt? HihiDen skulle jeg ha likt å se!
Æsj, og jeg som ikke er hjemmeSpesialepisode av fødeavdelingen nå, med kun tvilling og trilling fødsler![]()
Da gjør vi det sammeAkkurat nå venter jeg på å komme inn til fysio.
Etter ingen planer
Lykke til hos fysio og kos deg videre i helgenAkkurat nå venter jeg på å komme inn til fysio.
Etter ingen planer
Elsker alt som omhandler fødsler, og også flerlingerÆsj, og jeg som ikke er hjemme
I grunn ikke. Men slappe av og komme meg til jobb igjen på mandag i alle fallGod morgenplaner for fredagen og helgen?
Vi reiser på camping etter eldste kommer fra skolen, så skal vi bare kose oss hele helgenI grunn ikke. Men slappe av og komme meg til jobb igjen på mandag i alle fall
Du da?![]()
Deilig!Vi reiser på camping etter eldste kommer fra skolen, så skal vi bare kose oss hele helgen![]()
Skal du være forbredt? Hihi![]()
Har du født hjemme?Njei, jeg bare er veldig fascinert.
Tvillinger vil jo medføre helt annen fødsel enn jeg kjenner til, og håper på å få gjenta, en på "mykenhet" og en hjemme, begge uten medisinsk inngripen som bedøvelse eller drypp, ingen lege, bare ro.
Hurra, så deilig det må væreVis vedlegget 82362
Hurra! Halveis i dag!
6 dager til første jm time
15 dager til 5 fullgåtte mnd!!
Hurraa![]()
Ja, min datter ble født i planlagt hjemmefødsel i badekaret, med jordmor tilstedeHar du født hjemme?![]()
Hurra... håper jeg også kan være der om ca 20 ukerVis vedlegget 82362
Hurra! Halveis i dag!
6 dager til første jm time
15 dager til 5 fullgåtte mnd!!
Hurraa![]()
Det ble jo nesten som hjemme her også. Sett hjemme ca 2t før vi kjørte på fødestuen.(3min dit) Kun vi og pleieren i 2 timer før jordmoren kom. Da ble jeg sjekket og hadde allerede 6cm. 2 timer der det var så å si kun jeg å mannen. Mens jordmoren tok undersøkelser av og til. Måtte opp å gå en tur for at hun skulle komme seg helt ned i bekkenet. Selv om jeg tror hun kom helt ned 1,5 t senere da pressriene startet. Mannen så hele ryggen flyttet seg i en s sa han... helt sjukt mente han. Var som å se en varulv film når alt flyttet rundt i de mente han. Halv time etter på var frøkenen ut. Her har vi ikke tilgang til medisiner. Kun lystgass og akupunktur.Ja, min datter ble født i planlagt hjemmefødsel i badekaret, med jordmor tilstede