Felles skravle 2015

WÆÆ, satt i bilen når jentene på 4 og 6 år spurte om hvordan pappa fikk babyen i magen til mamma... Lett tenkte jeg, pappa bare koste med mamma på voksen måte.. Jeg ante fred og ingen fare da hu på 6 sa, tok dere tiss mot tiss da????

Å herregud, jeg og mannen fikk litt sjokk da vi hørte det;) men da er "hemmeligheten" som hu skulle få vite når hu ble gammel nok, ute,.

Snart tid for å begynne å tenke på at ungene skal spise, hvilket de neppe vil.

Det er deilig at de er blitt så store at jeg kunne ta meg en dusj mens de så barne-tv, men nå er det slutt og de må snart spise for at jeg skal ha dem i søvn til 20, som er målet

WÆÆ, satt i bilen når jentene på 4 og 6 år spurte om hvordan pappa fikk babyen i magen til mamma... Lett tenkte jeg, pappa bare koste med mamma på voksen måte.. Jeg ante fred og ingen fare da hu på 6 sa, tok dere tiss mot tiss da????

Å herregud, jeg og mannen fikk litt sjokk da vi hørte det;) men da er "hemmeligheten" som hu skulle få vite når hu ble gammel nok, ute,.
Haha, hvor får de det fra?? Her lurte fetteren min på 3 fælt på om denne babyen ble bare min og mannen min fikk en egen eller om jeg måtte dele hun med han? For han likte nemlig ikke og dele ifølge han :p

Haha! Herlig:-) gleder meg til den hemmeligheita skal ut her:p er riktignok forhåpentligvis ein del år til, sidan ho berre er 1 no:-)

Snart tid for å begynne å tenke på at ungene skal spise, hvilket de neppe vil.

Det er deilig at de er blitt så store at jeg kunne ta meg en dusj mens de så barne-tv, men nå er det slutt og de må snart spise for at jeg skal ha dem i søvn til 20, som er målet
Ferdig med maten vi nå, se resten av barne tv så i seng. Legges 19:30 slik at de sover kl 20;) håper jeg..

Haha, hvor får de det fra?? Her lurte fetteren min på 3 fælt på om denne babyen ble bare min og mannen min fikk en egen eller om jeg måtte dele hun med han? For han likte nemlig ikke og dele ifølge han :p
Tja si det... Snapper nok opp mye rundt omkring... Men jeg visste ikke hva jeg skulle si, vi bare lo;)

Jeg så en del føde programmer når jeg gikk med yngsten som eldsten fikk med seg.
Han syns det var så rart at man bæsjer ut babyen.
Jeg forklarte at at hos jente fins det et babyhull mellen bæsj-hullet, og tiss-hullet.
Når spørsmålet om hvordan babyen kom inn i magen var svaret at innenfor babyhullet er babymagen, og pappaen bruker tissetassen til å putte et frø der som blander seg med et frø fra mammaen, og begynner og vokse.
Det er derfor gutter og jenter er forskjellige der, og at barn ligner både på mamma og pappa..

Haha... det er forskjellig de får med seg ja.

Back
Topp