Felles skravle 2015

Kan bare sykle bort :p :D Selvom det blir litt kaldt nå og jeg blir andpusten av og gå opp trappa. Skal dere så mye fremover? Heldige! Deilig og ha planer utover høsten :D

Ja. Vi har en del planer i helgene hvert fall. Og jeg orker stort sett bare å bake og sånt i helgene, på hverdagene går det sånn i ett av seg selv liksom.

Æsj, jeg har alt for lav skravlehastighet i dag.
Bør har 50 til, men bør også legge meg tidlig

Men når han første er hekta på en serie, sånn som SOA.. Kan han gjerne sitte oppe altfor lenge. Da er det jeg som klager å sier vi må sove :P Han ville se sesongavslutningen på SOA i går kl 23... Jeg skulle tidlig på jobb i dag :P Så det skjedde ikke!
Der hadde jeg garantert sitti oppe :p

Der hadde jeg garantert sitti oppe :p
Da hadde vi vært i seng kl.00.00. Og jeg måtte stå opp kl 06. Hadde dødd. Jeg måtte jo tilogmed ha powernap i dag :P

Namm :D De så veldig gode ut!

Ja, var det jeg synes. Siden bringebærene skal brukes til å lage en puré tror jeg det går bra med frosne bringebær også. Så det er greit for på butikken min hadde de dårlig med fine ferske bringebær nå.

Big Bang Theory:) Ny episode nå på TvNorge!:D
Vi venter til sesongen kommer ut :D Tror den akkurat har kommet ut? Men kanskje de som går på TV er enda nyere?

Ja, var det jeg synes. Siden bringebærene skal brukes til å lage en puré tror jeg det går bra med frosne bringebær også. Så det er greit for på butikken min hadde de dårlig med fine ferske bringebær nå.
Det går nok helt fint med fryste ja :D

Hva er Quiona?

Quinoa (Chenopodium quinoa Willd.) er en vekst fra Sør-Amerika hvis frø kan spises, og er et alternativ til ris og poteter.

Quinoa har fra gammel tid vært viktig i Andesbefolkningens mat, blant annet under inkatiden. Den er fremdeles i dag en av de viktigste vekstene i Andesregionen. Quinoa har høy ernæringsmessig verdi. Det er en nøysom vekst som stiller små krav til vann og næring. Planten har et høyt innhold av de essensielle aminosyrene lysin, metionin og treonin som det er lite av i korn og belgvekster. Verdens helseorganisasjon regner aminosyresammensetningen som fullgod med proteinene i melk.

2013 er av FN kåret til det internasjonale quinoa-året.

Da er det nok helt greit med frosne vil jeg tro :)

Quinoa (Chenopodium quinoa Willd.) er en vekst fra Sør-Amerika hvis frø kan spises, og er et alternativ til ris og poteter.

Quinoa har fra gammel tid vært viktig i Andesbefolkningens mat, blant annet under inkatiden. Den er fremdeles i dag en av de viktigste vekstene i Andesregionen. Quinoa har høy ernæringsmessig verdi. Det er en nøysom vekst som stiller små krav til vann og næring. Planten har et høyt innhold av de essensielle aminosyrene lysin, metionin og treonin som det er lite av i korn og belgvekster. Verdens helseorganisasjon regner aminosyresammensetningen som fullgod med proteinene i melk.

2013 er av FN kåret til det internasjonale quinoa-året.
Aldri hørt om :D Da lærte jeg noe nytt!

Ah, føler meg så uttafor! Følger svært sjelden med på tv serier som ikke går på tv 2 ;)

Back
Topp