Hadde jeg også gjortOm de ikke har det på butikken da!
Næh, det tror jeg at jeg må på helsekost for å få tak i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg også gjortOm de ikke har det på butikken da!
Jeg liker den. Liker serier med smartingerOh. Kanskje vi også må se på den.![]()
Det stemmer nok jaSiste var kl.18. Så kanskje kl22 ich?
Du får oppdatere om de ble godeOg hva du byttet ut melet med evnt!
Godt dere fant hverandreOg så fant du meg som er like forvirret![]()
Jeg liker den. Liker serier med smartingerMannen derimot syns Sherlock har irriterende stemme. Så det passer fint at jeg ser det alene.
Der har de det garantertNæh, det tror jeg at jeg må på helsekost for å få tak i.
De har det ikke i vanlige butikker, men dere vil finne det på helsekost.Hadde jeg også gjortOm de ikke har det på butikken da!
JeppJa, serier med smartinger. Særlig sære smartinger. Sånn som han du ser på nå?![]()
Helt sikkert. Jeg var på utkikk etter chia frø som jeg skulle bruke i min bakst. Måtte på helsekosten for å få tak i ... Og hjelp så dyrt!Næh, det tror jeg at jeg må på helsekost for å få tak i.
Da er det kvalitetssikret da!![]()
Hvis ikke får jeg mase på degJa, skal forsøke å huske det ja.
Syns nesten de fryste er best til å lage sauser og div med. De vet en blir fryst ferske og godeNja..
Mer fordi det er en vane jeg har fått siden jeg ikke får tak i ferske hele året.
Det beste er ferske vil-bringebær.
De søte små man plukker selv
Helt sikkert. Jeg var på utkikk etter chia frø som jeg skulle bruke i min bakst. Måtte på helsekosten for å få tak i ... Og hjelp så dyrt!
Jupp men sikkert dyrt. Betalte 229 kr for mine chiafrø ..Der har de det garantert![]()
Syns nesten de fryste er best til å lage sauser og div med. De vet en blir fryst ferske og gode![]()
Godt dere fant hverandre![]()

Nja..
Mer fordi det er en vane jeg har fått siden jeg ikke får tak i ferske hele året.
Det beste er ferske vil-bringebær.
De søte små man plukker selv