Tv og noe annet går bra jaHihi godt det ikke bare er megHekling/strikking og skravling går vertfall ikke. Tv og strikking klarer jeg da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tv og noe annet går bra jaHihi godt det ikke bare er megHekling/strikking og skravling går vertfall ikke. Tv og strikking klarer jeg da
![]()
Ja, mange som allerede hadde lestFjerna den litt forsent da.. Den personen fikk sikkert litt refs fra sjefen![]()
Jeg fikk en skikkelig god Tiramisu hos ei venninne for et par uker siden. Med noe alkohol i.
Hihi ja det hadde gjort segTv og noe annet går bra javi skulle hatt 4 hender
![]()
JaEller den kommer jeg til å se alene tenker jeg
Uten mannen
Det var veldig sent også! Hva skal dere gjøre nå då?Nå kommer endelig mannen straks hjem. Kjedelig når han må jobbe mye sent.
Det var nok akkurat sånn jeg fikk servert. Amaretto tror jeg hun hadde oppiJa, det skal være fingerkjeks dynket i espresso blandet med litt alkohol, Amaretto eller Disaronno (mandellikør). Og skikkelig mascarponekrem. Og kakaopulver på toppen.
Overhode ikke!!Hvorfor da? The Killing er ikke en dameserie liksom?
Hihi nei jeg vetHvorfor da? The Killing er ikke en dameserie liksom?
Det var nok akkurat sånn jeg fikk servert. Amaretto tror jeg hun hadde oppiDen var kjempegod!
Hihi nei jeg vetEr bare jeg som må ha en serie å se på alene, for mannen er så mye ute å styrer med andre ting. Så SOA har vi brukt evigheter på.. Får jo aldri sett det ferdig. Så da vil jeg se the killing selv. Også ser vi sammen på the strain som kommer ut hver mandag
Oooog the last ship ser vi sammen på. Må ha en egen serie også
![]()
Ja! Ille nok at han egentlig jobber til 18 tirsdag og onsdag, nå i det siste har det vært til 20. Vi skal visst spise ferdigpizza, og se på TV. Jeg gleder meg til The big bang theory om ti minutterDet var veldig sent også! Hva skal dere gjøre nå då?
Nei ! Men mannen liker ikke så mange serierOverhode ikke!!
NeidaÅja, sånn ja. Jeg trodde du tenkte at han ikke ville se den jeg.![]()
Ja! Ille nok at han egentlig jobber til 18 tirsdag og onsdag, nå i det siste har det vært til 20. Vi skal visst spise ferdigpizza, og se på TV. Jeg gleder meg til The big bang theory om ti minutter![]()
Sånn er jeg og! Må ha en egen serieHihi nei jeg vetEr bare jeg som må ha en serie å se på alene, for mannen er så mye ute å styrer med andre ting. Så SOA har vi brukt evigheter på.. Får jo aldri sett det ferdig. Så da vil jeg se the killing selv. Også ser vi sammen på the strain som kommer ut hver mandag
Oooog the last ship ser vi sammen på. Må ha en egen serie også
![]()
Æsj det skjønner jeg. Kjedelig når det blir så lange dager. Godt med noe enkelt til mat daJa! Ille nok at han egentlig jobber til 18 tirsdag og onsdag, nå i det siste har det vært til 20. Vi skal visst spise ferdigpizza, og se på TV. Jeg gleder meg til The big bang theory om ti minutter![]()
Kan komme jegDet hørtes godt ut. Nam. Nå fikk jeg veldig lyst til å ha gjester så jeg kan lage det.![]()
NeidaMå bare ha min egen serietid i tillegg
Han liker ikke serier egentlig.