Felles skravle 2015

Da er du heldig! Bruker så lang tid på og sovne inn jeg

Det gjør jeg nesten aldri. Jeg er god på å sovne. Det er bra, for jeg våkner en del ganger. Men jeg vet hvilke tanker og liggestillinger som får meg tilbake i søvn på et blunk

Jeg true det finnes havfruer jeg ja
Jeg og :) Bestefaren min fortalte om en mann han seilte ute sammen med som mente 100% han så når han var ute på båten og tissa på natta. Og gjett hvor de var da? Sør Afrika ;)

Han her ved siden av meg sovner før han er i senga omtrent

Det gjør min også. De få gangene vi faktisk legger oss sammen (Han jobber en del på kveldene.... etter jeg er i seng) så sovner han nesten alltid før meg. Selv om jeg sovner fort, så sovner jeg noe saktere i armkroken hans. Da vil jeg kose, kysse på, stryke på og være nær, liksom. Og han sover.

Det gjør min også. De få gangene vi faktisk legger oss sammen (Han jobber en del på kveldene.... etter jeg er i seng) så sovner han nesten alltid før meg. Selv om jeg sovner fort, så sovner jeg noe saktere i armkroken hans. Da vil jeg kose, kysse på, stryke på og være nær, liksom. Og han sover.
Det er helt umulig med noe sånt her altså!

Ikke jeg heller, men jeg nekter å ha tv på rommet og han liker å sovne til tv'n. Så da er det sånn

Liker å sovne til tv'n? Også må han stå opp igjen og legge seg?

Merkelig vane. Han har tenkt å fortsette slik? For alltid? Også som pappa? Hva når ungen(e) blir store?

Nå skal jeg finne sengen, for nå gikk mannen ;)

Det er et godt argument, da går jeg alltid.

Men oftest alene. Jobb, jobb, jobb, eller det husarbeidet han ikke har rukket fordi han jobber. "bare legg deg du kjære, jeg kommer om en time"

Back
Topp