Da er du heldig! Bruker så lang tid på og sovne inn jegJeg finner vel senga snart.
Og da sovner jeg ganske fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du heldig! Bruker så lang tid på og sovne inn jegJeg finner vel senga snart.
Og da sovner jeg ganske fort.
Jeg true det finnes havfruer jeg jaDen er så spennende!
Jeg også, kjedelig å legge segDa er du heldig! Bruker så lang tid på og sovne inn jeg
Da er du heldig! Bruker så lang tid på og sovne inn jeg
Jeg ogJeg true det finnes havfruer jeg ja
Han her ved siden av meg sovner før han er i senga omtrentJeg også, kjedelig å legge seg![]()
Han her ved siden av meg sovner før han er i senga omtrent
Hihi... ikke så langt i fra på han her heller.Han her ved siden av meg sovner før han er i senga omtrent
Det er helt umulig med noe sånt her altså!Det gjør min også. De få gangene vi faktisk legger oss sammen (Han jobber en del på kveldene.... etter jeg er i seng) så sovner han nesten alltid før meg. Selv om jeg sovner fort, så sovner jeg noe saktere i armkroken hans. Da vil jeg kose, kysse på, stryke på og være nær, liksom. Og han sover.
Oooh artigJeg ogBestefaren min fortalte om en mann han seilte ute sammen med som mente 100% han så når han var ute på båten og tissa på natta. Og gjett hvor de var da? Sør Afrika
![]()
Min også siden han sovner på sofaen xDHan her ved siden av meg sovner før han er i senga omtrent
Det gjør ikke hanMin også siden han sovner på sofaen xD
Jeg er så vant til det jegDet gjør ikke hanVi må alltid sove sammen.. Jeg har ikke sjans til og sovne uten han!
Det gjør ikke hanVi må alltid sove sammen.. Jeg har ikke sjans til og sovne uten han!
Jeg er så vant til det jeg
Ikke jeg heller, men jeg nekter å ha tv på rommet og han liker å sovne til tv'n. Så da er det sånnJeg også. Liker det dog ikke
Ikke jeg heller, men jeg nekter å ha tv på rommet og han liker å sovne til tv'n. Så da er det sånn
God nattNå skal jeg finne sengen, for nå gikk mannen![]()
Nå skal jeg finne sengen, for nå gikk mannen![]()