God natt frøkenMen nå er det natta herSov godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt frøkenMen nå er det natta herSov godt!
Uvane er det, men skal jeg få hsn til å sovne i senga må det bli tv på soverommet å det vet ikke om jeg vil gå med på. Siden jeg trenger også søvn
Tror nok det har litt med individ å gjøre, noen barn bryr seg mens andre ikkeså lenge barnet/ene vet at foreldrene er glade i hverandre så ser jeg ikkr på det som et stort problem. Som sagt hadde vært verre om han hadde drukket vær dag, i mine øyne.
Jeg nekter han å komme inn etter kl 4, siden da våkner jeg å får ikke sove igjen på mange timer. Men han fungerer uansett ikke om natten så jeg vet ikke om jeg tørr å la han ta noen unge på natta, jeg fungerer med engang jeg våkner. Dette må vi nok finne ut av når vi har fått babyen i hus, kan planlegge så mye men trenger ikke å bli sånn i realiteten.Den ser jeg absolutt
Jeg svoner glatt sammen med en tv da altså, jeg har jo evnen til å sovne på sofaen om jeg er trøtt. Men ser ikke behovet for en på soverommet, og ingen av oss trenger noe annet enn et sted å ligge for å sovne. Heldigvis
I småbarns/babyperioden bli man stort sett søvndeprivet. Man sover for lite, og utnytter derfor hver en sjangs man har til "mest mulig søvn for alle"
Men kommer din inn i sengen etterhvert, eller ligger han der?
Jeg tenker litt på fordeling av nattevåk. Jeg er jo så heldig å være gift med en mann som VIRKER om natta, mens jeg går i svime. Jeg er svimmel, rett og slett, og trenger tid på å reise meg opp for å ikke falle i forsøket. Og har jeg først STÅTT OPP sovner jeg ikke like lett igjen etterpå, mens min mann altså uansett sover når hodet treffer puta
Derfor ordnet vi oss slik at bleieskift på natta, de tok han seg av, mens jeg tok meg av ammingen. (og slik er det egentig enda, de aller fleste tilfeller av "unge som trenger hjelp på do, eller har tisset seg ut" på natta tar han seg av. Unge som våkner og vil varme tærene på mor og sove under dyna hennes, de havner hos meg. Jeg lar dem varme tærene, snur ryggen til, og sovner.
God nattMen mannen ber meg legge meg
Det er en time over min leggeti, så ja... natta folkens
Aldri hørt mamma ha sex, det er jeg ganske glad forMye, mye verre! Å sove på sofaen er tross alt bare en dum uvane. Å være alkoholiker er i en totalt annen liga.
Jeg er vel bare av den typen menneske som som barn hadde lurt på om det var noe galt mellom mine foreldre om de ikke sov sammen. Jeg var jo også av typen som hørte at de hadde sex (vannseng, rom rett over mitt...) og ikke syntes det var FLAUT, mer bare "godt at de er glade i hverandre, og så kjekt om det hadde blitt en ekstra baby"
Jobb håpee jeg og på siste fotballtrening med poden før sesongen er slutt å det er vel alt jeg vetHva er planene deres for uka?I morgen skal jeg til legen og frisøren hvertfall!
Det gjorde jeg også i nattDa er du heldig! Bruker så lang tid på og sovne inn jeg
Mye, mye verre! Å sove på sofaen er tross alt bare en dum uvane. Å være alkoholiker er i en totalt annen liga.
Jeg er vel bare av den typen menneske som som barn hadde lurt på om det var noe galt mellom mine foreldre om de ikke sov sammen. Jeg var jo også av typen som hørte at de hadde sex (vannseng, rom rett over mitt...) og ikke syntes det var FLAUT, mer bare "godt at de er glade i hverandre, og så kjekt om det hadde blitt en ekstra baby"
JaNoen våkne her?
får du ikke sove du heller?
God morgenGod morgen.
God morgenGod morgen.
Det hørtes ut som en fin dag. Sitter og ser god morgen norge og spiser boller med lammerull og en kopp te til frokostFrokost med kakao.
Fin ferie.
Har man bare en dag med ferie, så må man kose seg max, så vi sov "lenge" (6.30, det er da 45 min mer enn en vanlig mandag) og laget kakao til frokost, vi skal besøke mormor senere. Vel, hente og levere klesvask, og antakelig kjøre henne i selskap, min niese har bursdag.
Nå ser ungene nysgjerrige Nils mens jeg spiser ferdig og så skal jeg ta en kjøkkentjeneste før vi må handle litt.
Frokost med kakao.
Fin ferie.
Har man bare en dag med ferie, så må man kose seg max, så vi sov "lenge" (6.30, det er da 45 min mer enn en vanlig mandag) og laget kakao til frokost, vi skal besøke mormor senere. Vel, hente og levere klesvask, og antakelig kjøre henne i selskap, min niese har bursdag.
Nå ser ungene nysgjerrige Nils mens jeg spiser ferdig og så skal jeg ta en kjøkkentjeneste før vi må handle litt.