Felles skravle 2015

I dag har jeg hatt sånne lette smerter man har dagen før man skal ha mensen. Hater det, synes det er skikkelig ubehagelig
Æsj, det er ubehagelig

Bare fri i morgen altså?

Ja, jeg tok meg fri i morgen, siden bhg har stengt. men jeg kan ikke ha ferie hele uka. Det har min kollega som jobber sammen med meg. Hun har et godt argument, hun gifter seg. I utlandet.

Ja, jeg tok meg fri i morgen, siden bhg har stengt. men jeg kan ikke ha ferie hele uka. Det har min kollega som jobber sammen med meg. Hun har et godt argument, hun gifter seg. I utlandet.
Det er et ganske god argument synes jeg! :)

Hakket bedre enn "jeg har lyst på høstferie"
Men hadde du hatt skolebarn og sfo ikke funket og du ikke hadde hatt noen til å hjelpe deg hadde det vært værre! Hun kunne jo giftet seg uka etter og

Men hadde du hatt skolebarn og sfo ikke funket og du ikke hadde hatt noen til å hjelpe deg hadde det vært værre! Hun kunne jo giftet seg uka etter og

Det er jo langt, langt derifra, og i så fall hadde hun fått giftet seg, OG jeg fått ferie, og noen andre gjort jobben. God arbeidsgiver

Men altså, nå er jo jeg så heldig at sfo er åpen, jeg har mamma som backup, og sånnsett mannen men han jobber bare innmari denne uka.

Back
Topp