Æsj, det er ubehageligI dag har jeg hatt sånne lette smerter man har dagen før man skal ha mensen. Hater det, synes det er skikkelig ubehagelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, det er ubehageligI dag har jeg hatt sånne lette smerter man har dagen før man skal ha mensen. Hater det, synes det er skikkelig ubehagelig
Bare fri i morgen altså?
Vi må på juli!
Det er et ganske god argument synes jeg!Ja, jeg tok meg fri i morgen, siden bhg har stengt. men jeg kan ikke ha ferie hele uka. Det har min kollega som jobber sammen med meg. Hun har et godt argument, hun gifter seg. I utlandet.
Er nok bare livmoren som jobberJaMen det er jo ingenting
![]()
Ja, det er jo detEr nok bare livmoren som jobber![]()
Han vant!! JihuTrur magnus vinner!!
Veldig jevnt daTrur magnus vinner!!
Det var det, litt synd at daniel drar da. Han var jo koseligVeldig jevnt da![]()
Det er et ganske god argument synes jeg!![]()
Men hadde du hatt skolebarn og sfo ikke funket og du ikke hadde hatt noen til å hjelpe deg hadde det vært værre! Hun kunne jo giftet seg uka etter ogHakket bedre enn "jeg har lyst på høstferie"
Men Magnus er mer verdig farmen vinner. Han står på!Det var det, litt synd at daniel drar da. Han var jo koselig![]()
Det er jeg enig iMen Magnus er mer verdig farmen vinner. Han står på!
Nei, han er merkelig og liker ikke tankemåten hansDet er jeg enig imen frank kunne heller ha røket ut idag
liker ikke han
Men hadde du hatt skolebarn og sfo ikke funket og du ikke hadde hatt noen til å hjelpe deg hadde det vært værre! Hun kunne jo giftet seg uka etter og
Det er flere som har lagt seg, jeg skal det snartHar alle lagt seg eller er det liv?![]()
Samme herNei, han er merkelig og liker ikke tankemåten hans![]()