Molly
Med lille spira i magen <3
Er jo så godt i gang nåDet er ikke utenkeig, nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo så godt i gang nåDet er ikke utenkeig, nei![]()
Da tror jeg at jeg svipper over til NRK
Når jeg ser på klokka så kan jeg sette den på når farmen er ferdigJeg har andre vaskemaskinen for i dag som går nå.
Har lagt i tørketrommelen, men glemt å sette den på.
Tar det neste gang jeg må på do..
Hvor mange innlegg har du igjen før du er ajour?![]()
Jeg serJeg tror jeg gjør det!
Hei, her er jeg!
Og alle ser på Farmen eller?
Det gjør ikke jeg heller, blir skremt kjenner jeg"De heter jo barnesykdommer, så jeg mener barnas kropp har godt av å ha sykdommene" Jaha, kjør på med difteri og hjernehinnebetennelse! Og litt tuberkolose i samme slengen...
Klarer ikke helt å forstå meg på de som er i mot vaksinering.
Okei så dårlig taper er jeg ikke daSpesielt i brettspill. Da kan jeg bli surFår ikke sove på natta engang.. Hihi. Tror mannen lar meg vinne noen ganger, for at det skal bli en god natt
![]()
Syns det er lettere å bare hoppe inn jeg ogsåJeg hoppa, gadd ikke drive og bla meg tilbake hele tiden, så nå er jeg "live"![]()
Jeg har aldri sett på den tidligere, men det har jo vært mye snakk om den.Jeg syns serien Folkeopplysningen er veldig interessant.
De tar opp veldig mange aktuelle tema....
Hihi jeg var litt ironisk nå altså! Jeg er ikke så gal, men ikke langt i fraOkei så dårlig taper er jeg ikke da![]()
Jeg er her!kom
Kan skravle nå, men hvem er her nå da?
"De heter jo barnesykdommer, så jeg mener barnas kropp har godt av å ha sykdommene" Jaha, kjør på med difteri og hjernehinnebetennelse! Og litt tuberkolose i samme slengen...
Klarer ikke helt å forstå meg på de som er i mot vaksinering.
Jeg kjøpte sånn 123 brownies for å lage i helgen, enda ikke gjort detKakeeeeNommenomm. Jeg er skikkelig sulten nå jeg.
Syns det er lettere å bare hoppe inn jeg ogsåHvis ikke når en aldri frem!
Kommer flere ganger jeg altså når du har en jetSkal ikke stå på trannsporten hvertfall
Åh den pakken er så god. Vi syns den 1 2 3 pakken er bedre enn hjemmelaga vi. Også må den være veldig bløt inni.Jeg kjøpte sånn 123 brownies for å lage i helgen, enda ikke gjort det![]()
Å den så bare nammenam utHar lagt inn bilde tidligere her
Hjelp!!Snart ny oppdatering.