Ha ha det går litt roligere for segFår håpe de får fangsten sinJeg er mer glad for hummer sesongen har startet jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha det går litt roligere for segFår håpe de får fangsten sinJeg er mer glad for hummer sesongen har startet jeg
![]()
Ha ha, ja rotter med vinger. Sikkert ikke så mye verre enn det de serverer på McDonald's!Jeg tørr ikke tenke på hva de har fått i seg som har gått over i kjøttet ...
Sammenligner dem med rotter.
Det er mye som er fryktelig dyrt.Det kan jeg tenke meg! Og sikkert da fryktelig dyrt når du først får tak i det?
JaDet er jo fryktelig synd :/
Nam, nam, nam........
Men due er veldig vanskelig å få tak i...
Mamma har meldt seg frivilligUsjda. Skal du ha med noen andre?
Det gjør du nok helt sikkertJatror dere jeg får filme litt med mobilen å vise han?
Ja, elg er veldig godt!Elgstek er også godt. Onkelen min er elgjeger. Jeg elsker gryta til tanta mi. Namnam.
Håper detDet gjør du nok helt sikkert![]()
Trenger ikke egle opp til mer krangel enn nødvendigJeg er ikke veldig sjarmerende om dagen, selv om gubben stod og så på meg igår, smørmyk i blikket og sa "du er så fin!" Da hadde jeg mel på magen, håret i en strikk midt på hodet for å få panneluggen vekk fra øynene og kastet pinne med bikkja
Ha ha råfin
![]()
Pleier dere og sette ut teiner? (Nå ble jeg veldig usikker på hvordan det skrives)
Men han var ikke så fornøyd med det, for får jeg vite kjønn får mamma vite det før hanMamma har meldt seg frivillig![]()
He he det tenker jeg var et tungt offer for henneMamma har meldt seg frivillig![]()
Jeg tørr ikke tenke på hva de har fått i seg som har gått over i kjøttet ...
Sammenligner dem med rotter.
Ha ha, ja rotter med vinger. Sikkert ikke så mye verre enn det de serverer på McDonald's!
Tror han er full av hormoner han ogsåHahaha.. Kodak moment.
Så heldig! Da får du det helt ferskt![]()
Hun gleder seg, om mulig, mer enn megHe he det tenker jeg var et tungt offer for henne![]()
JaJa, teiner ja, vi pleier det.Dere og?