Felles skravle 2015

Her smeller det forresten her og hørte jeg akkurat nå. Det er nok gåse- og duejakt. Masse av det på jordene i fylket her gitt. Heldigvis langt unna huset mitt; så det smeller ikke høyt her. :p
Der kan du se! Nå var de ferdige her så da dro de mot deg :p

Hahaha... Det er vanlig med gåsejakt på morgenen, og det kan smelle ofte. Elgjegere skal ikke skyte mye. Ett skudd så skal elgen dø. Og det er sjelden mange elg rett etter at en er skutt. :p
Ha ha sant! Elgen er enten død eller rømt :P

Og igjen har du såklart helt rett :p Noe er dødt hvertfall for nå ble det stille :D

Du får be om en smak. Helstekt gås er innmari godt syntes jeg. Duebryst er også godt (nei, ikke byduer).

Hahaha... Det er vanlig med gåsejakt på morgenen, og det kan smelle ofte. Elgjegere skal ikke skyte mye. Ett skudd så skal elgen dø. Og det er sjelden mange elg rett etter at en er skutt. :p

Og desuten har de ikke ubegrenset med fellingstillatalser, heller

Nei tror det er like greit :P Dessuten får han tilgang på mannetråden på skjult oktober- og det tror jeg ikke jeg vil :P

Hihi.. Hadde vært moro synes jeg. :p

Der kan du se! Nå var de ferdige her så da dro de mot deg :p

Jegerne ligger helt stille i sånne kamuflasjegreier med lokkegås eller lokkeduer foran seg. Fuglene fløy nok videre ja, det ligger tydeligvis noen jegere og venter her hos meg og. :)

Jegerne ligger helt stille i sånne kamuflasjegreier med lokkegås eller lokkeduer foran seg. Fuglene fløy nok videre ja, det ligger tydeligvis noen jegere og venter her hos meg og. :)
Får håpe de får fangsten sin :D Jeg er mer glad for hummer sesongen har startet jeg ;)

Hihi.. Hadde vært moro synes jeg. :p
Trenger ikke egle opp til mer krangel enn nødvendig :P Jeg er ikke veldig sjarmerende om dagen, selv om gubben stod og så på meg igår, smørmyk i blikket og sa "du er så fin!" Da hadde jeg mel på magen, håret i en strikk midt på hodet for å få panneluggen vekk fra øynene og kastet pinne med bikkja :P Ha ha råfin :P

Får håpe de får fangsten sin :D Jeg er mer glad for hummer sesongen har startet jeg ;)

Ja. Det pleier mannen min å bli gira av, men i år virker det som det er for mye å gjøre på jobb.

Ja. Det pleier mannen min å bli gira av, men i år virker det som det er for mye å gjøre på jobb.
Pleier dere og sette ut teiner? (Nå ble jeg veldig usikker på hvordan det skrives)

Back
Topp