Der kan du se! Nå var de ferdige her så da dro de mot degHer smeller det forresten her og hørte jeg akkurat nå. Det er nok gåse- og duejakt. Masse av det på jordene i fylket her gitt. Heldigvis langt unna huset mitt; så det smeller ikke høyt her.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kan du se! Nå var de ferdige her så da dro de mot degHer smeller det forresten her og hørte jeg akkurat nå. Det er nok gåse- og duejakt. Masse av det på jordene i fylket her gitt. Heldigvis langt unna huset mitt; så det smeller ikke høyt her.![]()
Ha ha sant! Elgen er enten død eller rømtHahaha... Det er vanlig med gåsejakt på morgenen, og det kan smelle ofte. Elgjegere skal ikke skyte mye. Ett skudd så skal elgen dø. Og det er sjelden mange elg rett etter at en er skutt.![]()
Og igjen har du såklart helt rettNoe er dødt hvertfall for nå ble det stille
![]()
*grøss*Jeg liker ideen!![]()
Det har jeg faktisk aldri smaktDu får be om en smak. Helstekt gås er innmari godt syntes jeg. Duebryst er også godt (nei, ikke byduer).
Det er det, men bare veldig vanskelig å komme seg ned trappen og inn på soverommet![]()
Hahaha... Det er vanlig med gåsejakt på morgenen, og det kan smelle ofte. Elgjegere skal ikke skyte mye. Ett skudd så skal elgen dø. Og det er sjelden mange elg rett etter at en er skutt.![]()
Nei tror det er like greitDessuten får han tilgang på mannetråden på skjult oktober- og det tror jeg ikke jeg vil
![]()
Er byduer seigere tro?Du får be om en smak. Helstekt gås er innmari godt syntes jeg. Duebryst er også godt (nei, ikke byduer).
Der kan du se! Nå var de ferdige her så da dro de mot deg![]()
Du får be om en smak. Helstekt gås er innmari godt syntes jeg. Duebryst er også godt (nei, ikke byduer).
Det har jeg faktisk aldri smakt![]()
Får håpe de får fangsten sinJegerne ligger helt stille i sånne kamuflasjegreier med lokkegås eller lokkeduer foran seg. Fuglene fløy nok videre ja, det ligger tydeligvis noen jegere og venter her hos meg og.![]()
Ha ha sant! Elgen er enten død eller rømt![]()
Så heldig! Da får du det helt fersktJeg kjenner noen av jegerne som pleier å ligge på åkrene rundt her.![]()
Er byduer seigere tro?
Trenger ikke egle opp til mer krangel enn nødvendigHihi.. Hadde vært moro synes jeg.![]()
Det kan jeg tenke meg! Og sikkert da fryktelig dyrt når du først får tak i det?Nam, nam, nam........
Men due er veldig vanskelig å få tak i...
Får håpe de får fangsten sinJeg er mer glad for hummer sesongen har startet jeg
![]()
Pleier dere og sette ut teiner? (Nå ble jeg veldig usikker på hvordan det skrives)Ja. Det pleier mannen min å bli gira av, men i år virker det som det er for mye å gjøre på jobb.