Felles skravle 2015

De er ute nå.
Skal bare få meg litt å drikk før jeg prøver å legge meg.
Syns det er så utrolig vanskelig å legge seg igjen når man først har stått opp.
Har vært oppe snart i 2 timer så kroppen har på en måte kommet litt i gang

Åh; men det er jo så godt når man har lagt seg igjen når man har sovet for lite.

Det smeller så det rister i veggen her så jeg skvatt litt :)

Du kan gå ut med kaffe og si at siden de holder det våken så forventer du litt smaksprøver av byttet :P

Jeg vet ikke hva det er! Men de skyter hvertfall :) Befinner meg der du har hytte vel :p

Hahaha... Det er vanlig med gåsejakt på morgenen, og det kan smelle ofte. Elgjegere skal ikke skyte mye. Ett skudd så skal elgen dø. Og det er sjelden mange elg rett etter at en er skutt. :p

Hahaha... Det er vanlig med gåsejakt på morgenen, og det kan smelle ofte. Elgjegere skal ikke skyte mye. Ett skudd så skal elgen dø. Og det er sjelden mange elg rett etter at en er skutt. :p
Og igjen har du såklart helt rett :p Noe er dødt hvertfall for nå ble det stille :D

Her smeller det forresten her og hørte jeg akkurat nå. Det er nok gåse- og duejakt. Masse av det på jordene i fylket her gitt. Heldigvis langt unna huset mitt; så det smeller ikke høyt her. :p

La oss kanskje ikke finne ut av det? :p
Nei tror det er like greit :P Dessuten får han tilgang på mannetråden på skjult oktober- og det tror jeg ikke jeg vil :P

Back
Topp