Ja det tenker jeg også. Jeg burde skravle en hel haug nå før fødselen egentlig.. Veit ikke hvordan det blir i dagene etter..Det har ikke vært sånn konkurranse før, så det er vanskelig å si.Det lønner seg nok å skravle jevnt og trutt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det tenker jeg også. Jeg burde skravle en hel haug nå før fødselen egentlig.. Veit ikke hvordan det blir i dagene etter..Det har ikke vært sånn konkurranse før, så det er vanskelig å si.Det lønner seg nok å skravle jevnt og trutt.
Ja. Det er 24 konkurranser. Men det er ikke her på forumet, det er på Babyverden nettsiden, så det er nok maaange som deltar. Det pleier å være veldig mange fine premier.![]()
God morgen!God morgen alle sammen![]()
God morgen fruaGod morgen!
OkeiLov og prøve seg da
Kan hende vi får en fin desember konkurranse her inne og?
Jeg måtte også tisse. Også måtte jeg ha maaat!!Frøkna våknet kl 05:25 av at hun måtte på do og smokken var borte
Og mange fine topp premierJa, det er hvert fall topp 100, men nå som dette ser ut til å ta litt av så kan det jo godt hende vi får flere konkurranser av denne typen.![]()
Deilig!Så fort mann og unger er ute av døren...
DET er sant!!Og så er det fremdeles høstferie, kan hende et par av de på listen også bare er litt mer aktive enn vanlig på grunn av det
Har vært med i flere år, og har enda ikke vunnet noe på den julekalenderen (eller noen andre på nett).
Men, ja, veldig mange fine premier![]()
De er ute nå.Deilig!![]()
Ja det tenker jeg også. Jeg burde skravle en hel haug nå før fødselen egentlig.. Veit ikke hvordan det blir i dagene etter..
Så synd sambo ikke får vært med bareGod morgenSå spennende da!
Det er jo fryktelig synd :/Så synd sambo ikke får vært med bare![]()
Tydeligvis noe form for jakt her! Elgejakt? De skyter og skyter! Synes det er litt ekkelt jeg![]()
Jeg merker at jeg ikke er på jobb og utsatt for den bakteriesuppa jeg pleier å være utsatt for hver høstDet er jo denne typisk bli syk/hangle årstiden!
Oooh julekalender!!Vi vil jo det. Fine premier videre også. Snart er det jo BV julekalender også.![]()
Så synd sambo ikke får vært med bare![]()
Det smeller så det rister i veggen her så jeg skvatt littHvorfor ekkelt?