Felles skravle 2015

Det har ikke vært sånn konkurranse før, så det er vanskelig å si. :) Det lønner seg nok å skravle jevnt og trutt.
Ja det tenker jeg også. Jeg burde skravle en hel haug nå før fødselen egentlig.. Veit ikke hvordan det blir i dagene etter..

Ja. Det er 24 konkurranser. Men det er ikke her på forumet, det er på Babyverden nettsiden, så det er nok maaange som deltar. Det pleier å være veldig mange fine premier. :)

Har vært med i flere år, og har enda ikke vunnet noe på den julekalenderen (eller noen andre på nett).
Men, ja, veldig mange fine premier :)

Okei :) Lov og prøve seg da :D Kan hende vi får en fin desember konkurranse her inne og?

Ja, det er hvert fall topp 100, men nå som dette ser ut til å ta litt av så kan det jo godt hende vi får flere konkurranser av denne typen. :D

Ja, det er hvert fall topp 100, men nå som dette ser ut til å ta litt av så kan det jo godt hende vi får flere konkurranser av denne typen. :D
Og mange fine topp premier :D

Tydeligvis noe form for jakt her! Elgejakt? De skyter og skyter! Synes det er litt ekkelt jeg :p

Ja det tenker jeg også. Jeg burde skravle en hel haug nå før fødselen egentlig.. Veit ikke hvordan det blir i dagene etter..

Ja. Du burde nok safe inn så mye som mulig. Du får be mannen skravle med oss for deg. ;)

Det er jo denne typisk bli syk/hangle årstiden!
Jeg merker at jeg ikke er på jobb og utsatt for den bakteriesuppa jeg pleier å være utsatt for hver høst :P

Back
Topp