Er ikke deilig da?Jeg merker at jeg ikke er på jobb og utsatt for den bakteriesuppa jeg pleier å være utsatt for hver høst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke deilig da?Jeg merker at jeg ikke er på jobb og utsatt for den bakteriesuppa jeg pleier å være utsatt for hver høst![]()
Flaks for oss!Veldig glad i lister.![]()
Tydeligvis noe form for jakt her! Elgejakt? De skyter og skyter! Synes det er litt ekkelt jeg![]()
God morgen! Gleder meg til updateGodmorgen!ææh, 3 timer til oul
![]()
De er ute nå.
Skal bare få meg litt å drikk før jeg prøver å legge meg.
Syns det er så utrolig vanskelig å legge seg igjen når man først har stått opp.
Har vært oppe snart i 2 timer så kroppen har på en måte kommet litt i gang
Det smeller så det rister i veggen her så jeg skvatt litt![]()
Jeg vet ikke hva det er! Men de skyter hvertfallElgjakt? Hvor befinner du deg nå?
Så synd sambo ikke får vært med bare![]()
Åh; men det er jo så godt når man har lagt seg igjen når man har sovet for lite.
Men det er deilig under dyna da ^^De er ute nå.
Skal bare få meg litt å drikk før jeg prøver å legge meg.
Syns det er så utrolig vanskelig å legge seg igjen når man først har stått opp.
Har vært oppe snart i 2 timer så kroppen har på en måte kommet litt i gang
Ha ha herregud hva han kunne finni på å skrivd!! Oh the horror!!Ja. Du burde nok safe inn så mye som mulig. Du får be mannen skravle med oss for deg.![]()
La oss kanskje ikke finne ut av det?Ha ha herregud hva han kunne finni på å skrivd!! Oh the horror!!
Jeg vet ikke hva det er! Men de skyter hvertfallBefinner meg der du har hytte vel
![]()
Jo det kan jeg like! Men ellers så savner jeg trolla mine!Er ikke deilig da?![]()
Ha ha herregud hva han kunne finni på å skrivd!! Oh the horror!!
Og igjen har du såklart helt rettHahaha... Det er vanlig med gåsejakt på morgenen, og det kan smelle ofte. Elgjegere skal ikke skyte mye. Ett skudd så skal elgen dø. Og det er sjelden mange elg rett etter at en er skutt.![]()
Ha ha god idé ^^Du kan gå ut med kaffe og si at siden de holder det våken så forventer du litt smaksprøver av byttet![]()
Du får besøke de etterhvertJo det kan jeg like! Men ellers så savner jeg trolla mine!
Nei tror det er like greitLa oss kanskje ikke finne ut av det?![]()