Felles skravle 2015

Får håpe de får fangsten sin :D Jeg er mer glad for hummer sesongen har startet jeg ;)
Ha ha det går litt roligere for seg :P Ikke så mye skyting!

Det kan jeg tenke meg! Og sikkert da fryktelig dyrt når du først får tak i det?
Det er mye som er fryktelig dyrt.
Det betyr bare at man ikke kjøper det så alt for ofte...

På den andre siden, jeg har jegerlisens, kanskje jeg bare skal ta opp den hobbyen igjen

Elgstek er også godt. Onkelen min er elgjeger. Jeg elsker gryta til tanta mi. Namnam.
Ja, elg er veldig godt! :D Glemmer vel aldri den gangen hele familien var hos oss og parterte en hel elg på kjøkkenbordet til a mor! Lukta sitter i nesa enda :P

Trenger ikke egle opp til mer krangel enn nødvendig :P Jeg er ikke veldig sjarmerende om dagen, selv om gubben stod og så på meg igår, smørmyk i blikket og sa "du er så fin!" Da hadde jeg mel på magen, håret i en strikk midt på hodet for å få panneluggen vekk fra øynene og kastet pinne med bikkja :P Ha ha råfin :P

Hahaha.. Kodak moment.

Ha ha, ja rotter med vinger. Sikkert ikke så mye verre enn det de serverer på McDonald's!

Problemet med McD er ikke kjøttet, det har her i Norge veldig god kvalitet...
Problemet er det lyse brødet, dressingene, fritreringen og så videre.
Mengden fett og salt, samt antall kalorier i et måltid.

Maten er egentlig ikke så ille så lenge man bare spiser den en sjelden gang

Ja, teiner ja, vi pleier det. :) Dere og?
Ja :) Eller onkelen min da, jeg er ikke ute og setter alene :p Ikke har vi egen båt heller! Siden jeg ikke kan spise krabbe i år skal jeg fråtse hummer :p Jeg vet jeg kan spise det hvite i krabba men jeg liker innmaten best av alt :p

Da må jeg være litt fornuftig før helgen. Og mange planer i helgen og. Detter nok inmom med uregelmessige mellomrom. :p Ha en fin dag!

Back
Topp